Vespa-Ciao.NL
:: Citta valt uit bij volgas of na stukje rijden

Home Forums Techniek Problemen oplossen Citta valt uit bij volgas of na stukje rijden

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

kevinho040
    Topic starter

Sinds vandaag valt mijn citta ineens uit bij vol gas of een paar honderd meter rijden…
      Hij start nog wel maar valt weer uit als ik gas geef net of hij verzuipt(als ik hem achter optil kan hij wel gewoon voluit open)…. Er zat tot vandaag spoeier 66 in en die is zeker tegroot maar hij reed heel de week gewoon redelijk goed verder? Toen naar 62 gegaan maar weer hetzelfde probleem en ook met sproeier 52 etc.
      Setup:
      50cc std
      13/13 @52 std luchtfilter
      citypower uitlaat
      105poelie
      Heb echt geen idee wat het is de boegie is steeds nat en kleurt ook zwart…
      Ook kwamen er vanmiddag 2/3 keer plofjes uit de uitlaat. En als ik de choke induw als hij stationair loopt dan valt hij bijna uit, als ik dan gas geef zodat de choke eraf gaat komt hij weer op touren…

EDIT:
      Sproeier 52 erop gelegt maakt geen verschil welke sproeier ik ook gebruik hij blijft stotteren en valt uit… kan hooguit 10 rijden dan blijft hij aan, als ik meer gas geef slaat hij af. wat kan het zijn? ontsteking? CP’s + Condensator vervangen of weet iemand iets anders?

Alvast bedankt.

lopsrel
      Bijdrager

je sproeier is nog veelste groot, voor jou setup heb je ongeveer 52 nodig.

Florian
        Moderator

‘plofjes’ uit de uitlaat komen door de cp’s die niet goed zijn afgesteld. ze moeten op 0.45

goeiepit
          Bijdrager

Heb echt geen idee wat het is de boegie is steeds nat en kleurt ook zwart…

Je sproeier is dan gewoon te groot. En zo als lopsrel al zegt ong 52 zou wel goed zijn

kevinho040
            Topic starter

Ja die heb ik nu gekocht ga ik morgen erin zetten maar iemand van de scooterzaak zei dat de plofjes door de ontsteking komen zoals florian zet… wat zou er dan eventueel nog meer kapot zijn? Hij liep overigens al een aantal dagen redelijk tot normaal met de 13/13 en sproeier 66 zelfs… haalde gewoon 45/50 op teller en trok goed door alleen optrekken was niet snel tot de 10… maar sinds vanmiddag begon hij ineens te verzuipen etc.

Bram Hanegraaf

Precies het zelfde gehad.. gewoon een kleinere sproeier erin en klaar !
                succes

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.