- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren geleden door Michel.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 maart 2008 om 07:51 #284096
Hallo luitjes. Hier dan voor de verandering een standaard brommertje van mij!
Deze heb ik ooit gekocht en opgeknapt voor mijn vriendin maar er is nog geen kilometer mee gereden!Dit was een stuk schroot die ik ooit eens voor €200,- geschouwd heb gekocht via marktplaats. Ik heb deze evengoed helemaal uit elkaar getrokken en veel uren in versleuteld. Ik heb hier ook geen foto’s van helaas omdat ik niet verwacht had een perso te maken. 😀
Allereerst was de lak echt zwaar droevig. Het was zo’n paarse Dizzy ofzo. Hij starte zwaar beroerd en was nodig aan revisatie toe! Dus ik met Alabastine afbijt (wereldspul) aan de slag en het hele zooitje kaal gemaakt, complete nieuwe kappenset besteld, nieuwe lagertjes, nieuwe uilaat (dik model) en een nieuw buddysitje.
Aangezien het de planning was dat me vriendin erop kwam te rijden stond dus veiligheid op nummer 1. Het brommertje is nu dan ook in topconditie. Hij stuurt lekker soepel, geen kromme onderdelen erop en remt echt beregoed. Het is een beetje jamer van de kleur anders had ik mijn Evolution over gehangen 😉 Zo lekker rijdt die. En die van mij rijd al super lekker!
Hier heb ik een filmje van een korte test die uitliep in een kapotte poulie. Ze had een tijdje stil gestaan dus moest effies opwarmen:
Genoeg gelult.

Foto’s zijn niet geweldig maar dat komt omdat dit brommertje nog maar weinig daglicht heeft gezien dus heb ik ook geen goede foto’s kunnen maken!
8 maart 2008 om 08:10 #428018erg net cittaatje! mooie kleurencombo ook
8 maart 2008 om 09:41 #428024En nog een mooie Citta 😀 Mooie kleurencombinatie!!
8 maart 2008 om 10:25 #428027Zeer vet kleurtje ziet er goed uit
8 maart 2008 om 10:32 #428030Erg mooie citta, alleen had ik de framecover ook zwart gelaten, dus die kap onder je zadel, en je moet er wel nog een voorspatbord op monteren vind ik!
8 maart 2008 om 16:30 #428049Tnx allemaal. Dit zijn ook foto’s toen die nog niet helemaal af was.
-Het voorspatbord moet er inderdaad nog op.
-Die framecover had ik ook zwart gewild maar na het monteren was het mij al gelijk duidelijk dat die ook bordeaux moest. Het zag er niet uit met die zwarte kap op die mooie kleur.
8 maart 2008 om 17:43 #428059
.-{2F4OV}-.Lekker kleurtje hoor
30 maart 2008 om 18:58 #428715Hier wat betere foto’s. De brommer is onder tussen verkocht voor €500,- dus daar is niks mis mee.
Mooie prijs voor een eerlijke snorfiets 🙂hier dan een foto update:

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.