Vespa-Ciao.NL
:: Citta trekkracht

Home Forums Techniek Opvoeren Citta trekkracht

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

y0rdii_
    Topic starter

Ik heb laatst een citta voor erbij gekocht.
      Ik heb die nu uit elkaar gehaald en alles kaal gehaald om hem te spuiten.
      Maar nu hij toch uit elkaar ligt zou ik er ook voor willen zorgen dat hij trekt als een beest.
      Graag wel op de standaard cilinder. En zonder vario. Wat te doen? ik heb wel nog groene trekveertjes en een leo krul en polini top one liggen. Dus een top snelheid van rond de 40 kmh en een trekkracht van hier tot jericho.
      alvast bedankt

ivovanzon
      Bijdrager

Je kunt het uitvijlen mocht dat nog niet gebeurd zijn en anders zou vario toch een leuke optie zijn..

leon ciao
        Bijdrager

snel optrekken zonder vario kan. Snorvertanding met 95 poeli [of 105 poeli als dat geen overtoeren geeft]. Ik geloof dat citta’s in verband met de kleine wielen altijd bromvertanding of zoiets hadden maargoed.
          Dan met de leovince krul erop haal je de 30 denk ik nog wel en kun je gaan oefenen met wheely’s maken 😉

Paultje!

ik zou poulie 95 of 105 nemen indd..en je inlaat uitvijlen,groene trekveertjes is ook goed en die leo ook voor trekkracht..eigenlijk zou je voor het mooi je inlaat uit moeten vijlen dan ligt je top snelheid wat hoger!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.