Home › Forums › Techniek › Problemen oplossen › Citta topic
- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 9 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 3 maanden geleden door Patrick Marion.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
30 september 2016 om 09:18 #211994
Hallo binnenkort sluit (1 november) Citta freaks, nu vroeg ik me af kan er geen aparte topic worden aangemaakt “Citta” ivbm beter zoeken enz…
30 september 2016 om 09:24 #241911Hey Citta2black!
Dit zal vast niet nodig zijn. Op ons forum is veel meer over Citta’s te vinden dan op het Citta forum. Neem eens een kijkje in de verschillende topics zou ik zeggen;)
PS: Met de zoekfunctie kun je snel direct zoeken. Mocht je er niet uitkomen, schroom dan niet een topic aan te maken.
30 september 2016 om 09:25 #241912Nee.
Vespa-ciao.nl de naam zegt het al.
Zonder gekheid er staan genoeg topics met citta’s op het forum echter houd je wel aan de juiste secties en plaats niet zomaar overal topics. Dit topic is eigenlijk een vraag voor the bar i.p.v vragen/opmerkingen over DEZE website :)!
Lennaert for moderator:@
@Florian,
Haha ik had toen zelf besloten er uit te stappen i.v.m niet zo een nette actie van mij uit dus helaas vind ik mezelf geen mod meer waardig.
30 september 2016 om 10:43 #241326Sinds het ontstaan van dit forum zijn de Citta liefhebbers hier al ruim vertegenwoordigd, ex leden van Citta Freaks zijn dan ook uiteraard zeer welkom hier en van harte uitgenodigd om op dit forum het online gedeelte van hun hobby voort te zetten 🙂
Een aparte sectie zal dan ook overbodig zijn
zoals gezegd, welkom!
30 september 2016 om 15:54 #242788Zou wel erg tof zijn als we de kleurentools nog konden overnemen op deze site. Die werken inmiddels al niet meer namelijk.
21 december 2020 om 14:39 #805123Hey ik heb een vraag ik heb mijn citta gerestaureerd en alles vervagen zoals een 60cc cilinder, 13/13 carb malossi filter en snelle uitlaat ,de koppeling segmenten heb ik vervangen en de tank ontroest met tank Cure maar als ik hem start en ik geef gas gebeurd er niks en komt ook niet op toeren
maar als ik het achterwiel optil komt hij wel op toeren en kan ik volgas geven en als ik hem weer op de grond zet gebeurd er helemaal niks maar valt ook niet uit wat kan het zijn?21 december 2020 om 17:39 #805126Heb je er wel een grotere sproeier ingedraaid?
21 december 2020 om 17:44 #805128Ik zou maar een setje sproeiers nemen tussen de 58 en 66.
En testen welke het best is.Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.21 december 2020 om 18:51 #805131Het kan ook valse lucht zijn. Maar eerlijk gezegd is dit niet het juiste topic om deze vraag te stellen..
21 december 2020 om 19:10 #805132Ja ik heb er al wel grotere sproeier in maar en als ik nu vooruit wil moet ik eerst heel veel mee helpen en mee steppen en dan gaat ie wel vooruit maar dat was voor ik de tank ging ontroesten kan het zijn dat het daar aan ligt dat er teveel troep uit me tank kwam??
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.