:: Citta start zonder problemen, rijd als een zonnetje maar loopt niet stationair
-
Goedemiddag,
Wellicht is mijn vraag hier ergens op het forum al beantwoord maar kon het niet terug vinden en ik ben een ontzettende leek op het gebied van brommers maar wil graag leren 🙂
Ik heb een Citta uit 93. Na het vervangen van de carburateur (de oude was echt helemaal af) loopt hij niet meer stationair. Zodra ik het gas loslaat valt hij zonder twijfel direct uit. Afstellen met de stationairschroef geeft geen enkel verschil. Als ik de choke erop heb dan loopt hij wel een aantal seconden stationair voordat hij uitvalt. Verder start en rijd hij super.
Er zit een 12/12 carburateur met spoeier 42 op. Verder is de brommer zover ik weet helemaal standaard. Bougie vonkt en kleur is goed.
Alvast bedankt voor het meedenken.
42 klinkt wat Klein. Wat voor carberateur en sproeier kwam er achter vandaan? En is het ook een standaard luchtfilter? Mischien Moet de carberateur er nog een mm verder opgeschoven en trekt die nu valse lucht of is de carberateur die je gemonteerd hebt niet helemaal goed.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.