Vespa-Ciao.NL
:: citta start rijd erg hard weg gaskabel etc. zit zoals normaal

Home Forums Techniek Problemen oplossen citta start rijd erg hard weg gaskabel etc. zit zoals normaal

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

bobclees
    Topic starter

me citta doet erg raar

dit is mijn setup:
      Standaard snor blok
      13/13 carb

sproeier 66 (met kleiner sproeier reed die nog slechter en duurde het starten erg lang bougie wel zwart met 62 lichtbruin maar dan duurt het starten heel lang en valt die vaak uit)

standaard uitlaat
      niet uitgeveild
      standaard cilinder
      80 poelie

eerst reed die helemaal niet mer sproeier 60 nu weer 66 er in hij start wel maar zodra die aangaat gaat die op half gas ongveer de staGIONAIR SCHROEF ZIT NORmaal en gaskabel ook eerst reed hij zo prima nu gaat hij gelijk hard gassen ik zet hem op zijn bok en liet hem even stagionair lopen en wat gassen etc. maar zodra ik de achter rem indruk duurt het heel lang voor het wiel stil staat (logisch want hij geeft gas) en zodra het wiel stil stond viel die direct uit wat moet ik doen?

mvg bob

keltow
      Bijdrager

Kleinere sproeier erin.. en dan aan stationair schroef draaien.. Zorg ook dat je gasschuif helemaal naar beneden is als je geen gas geeft.

43mm cilinder = 4.3×((0.25×π)×4.3^(2)) = 62,45cc

vespa rider
        Bijdrager

ja idd probeer eerst maar sproeier 54 ofzo.
          ik rij zelf met 58 met mijn setup dus.

bobclees
          Topic starter

oke dat ga ik doen maar eerst had ik geprobeerd van 52 tot 66 alemaal geprobeerd zou het meschien kunnen dat me carter wel is uitgeveild maar dat de verkoper niks heeft gezecht hij loopt nu 40 km/h met brom vertanding ook stndrd uitlaat

mvg bob

LeonM93
            Bijdrager

Als alles verder standaard is mag je je voetpakking wel eens nakijken of die geen valse lucht trekt met zon setup..
              En anders je blok reviseren
              40km is wel gewoon met zon setup.

bobclees
              Topic starter

oke uik heb sproeier 58 geprobeerd toen duurde het heeel lang voor die aanging 60 ook te klein nu 62 hij gaat redelijk snel aan en trekt niet meer half gas weg maar gewoon normaal maar nogsteeds het probleem dat als mijn wiel stil styaat dat de motor direct uitvalt. weet iemand wat dit kan zijn?

mvg bob

Lennaert
                Sleutelbeheerder

je stationair.

bobclees
                  Topic starter

nee het gebeurd ook als ik doorgas en stagionair als ik de stagionair schroef dicht draai

mvg bob

Strikert
                    Bijdrager

niet je gaskabel bij je handvat die beetje beknelt zit ?

Dylan
                      Donateur

bob… draait je koppelingplaat los van de koppelingschaal? het kan zijn dat het zooitje vast zit.. endus gelijk gaat rijden/ stilstaat/uitvalt,

mvg bromfreak666

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.