Vespa-Ciao.NL
:: Citta start niet

Home Forums Techniek Problemen oplossen Citta start niet

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Loui
    Topic starter

hallo, ik heb al 3 jaar mijn citta en heb alles vaak zelf kunnen oplossen,
      deze keer niet 😛

het volgende: ik heb de cabb. schoongemaakt + lucht filter
      Kabels gecontroleert + Bougi vonkt
      Boubine opgeschuurt plus oppervlakte schoongemaakt

en hellaas doet ie het nog steeds niet :S
      ik weet dat het misschien de CP’s kunnen zijn maar ja ik heb geen vliegwieltrekker dusss kan ik daar ok niet kijken
      :((

Alvast bedankt

gr,

Sven vdB
      Bijdrager

kzou toch een keertje een vliegwiel trekker aanschaffen, kost 5 euro en is altijd makkelijk..

enterthelohman
        Bijdrager

je kan je vliegwiel er ook zonder trekker afhalen.als je je citta op zn kant legt en met een waterpomp tang voorzichtig door het gat (waar je je cp doorheen ziet) vast pakt en met een schroeven draaier rondom een beetje opdrijven.
          maar is niet heel gemakkelijk. als je vaker sleutelt is een vliegwiel trekker toch wel heel makkelijk.
          heb je trouwens al een nieuwe bougie geprobeerd ? kan zijn dat ie vonkt en toch stuk is.

Loui
          Topic starter

Het waren indd de cp’s 😛 er was er een afgebroken … slechte kwaliteit, heel broos metaal.. maarja hij doet het weer 😀
            thanx voor de posts

gr loui

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.