:: Citta start goed en trekt goed na 100 meter rijden valt vermogen weg…
-
Bedankt voor je lange en duidelijk antwoord! Ga er morgen mee aan de slag! En om op die Sproeier terug te komen…heb 58, 62, 64, 66 en 68 geprobeerd…wat zou daar nog fout aan kunnen zijn? Bij alle sproeiers hetzelfde probleem…
BVD
WimBijdrager
Als ie te rijk(=te grote sproeier) staat stottert ie.
Maar als het precies zo klinkt als de film is het ontsteking achtig.
P.S.
Verstopt luchtfilter is ook te rijk, dus stotteren.
Probeer eens een stukje zonder luchtfiltertje te rijden, stottottottottert die dan ook?
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
Ik was druk bezig met testen helaas viel mijn citta uit en niet meer aan te krijgen…blijkt dat ie niet meer vonkt…nieuwe bougie erin, 4 bobines geprobeerd, andere bougiedop, extra massadraad, andere cp, andere ontstekingsspoelen en condensator maar het mag niet baten.
Als ik de draad die naar de bobine gaat op het blok zet en dan de boormachine op de krukas vonkt het als een malle…weer vreemde dingen dit…
Heeft iemand nog een idee?
BVD
WimBijdrager
Ik ben weg pff
Haha.
Gr. Wim.
1 voor 1 dingen gaan vervangen.
Je blokt vonkt goed, dus het volgende is je bobine.
Bougiedop er af en kijken of de metaaldraad in je bougie draad wel vonkt als je die tegen je blok houd.
en zo werk je verder
Bedankt voor je reactie!
Heb al wat gevonden…als ik mijn cp op schuur is het starten lopen voor een 10 tal seconden en dan valt hij uit…daarna weer opschuren en weer hetzelfde…heb er al nieuwe cp onder gezet…
Enig idee hoe dit kan?
WimBijdrager
Oh, maar dan kan het zijn dat je punten steeds “vet slaan”.
Dat kan komen doordat je het viltje (dat tegen de nok sleept) te enthousiast hebt geolied.
Of dat je krukas keerring lekt.
Gr. Wim.
Bedankt voor de reactie.
Hij draait nu goed stukje gereden en lijkt nu goed voor in de toekomst dat nog ff checken bedankt voor de hulp!
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.