Vespa-Ciao.NL
:: Citta probleeem!

Home Forums Techniek Problemen oplossen Citta probleeem!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Rody1986
    Topic starter

halloo allemaal

nou heb ik een nieuw citta want had een wok melding op die andere
      dus heb blokje en alles overgezet naar de nieuwe frame enz

nu heb ik een probleem als ik rijd en ik ga over een drempel een hobbel of een kuil,,
      dan lijkt het alsof die heel even uitvalt als ie tussen de achterbrug en frame inveert en ploft het in het blok lijkt wel :$
      en als ie weer omhoogveert rijd ie weer door .. vind het heeel erg vreemd allemaal en lijkt mij alsof ie dan ergens kortsluiting maakt ofzo maar weet het niet zeker dus mijn vraag aan jullie is weet iemand wat dat is??:$:$:$

alvast heel erg bedankt allemaal en vriendelijke groet

Rody L

MCBoss
      Donateur

Geen goede aarde?

Jelle
        Moderator

Heb je de bedrading van het blok al goed nagekeken?

Je zou zeggen doordat hij inveert komt er iets ergens tegen elkaar aan?

Zit je bobine of CDI goed vast

Rody1986
          Topic starter

Jaaa bobine zit goed vast en bedrading niet nagekeken heb het gewoon zo over gezet op. T andere blok idd.. Moet ik dat eens even nakijken 🙈🙈anders trek ik binnenkort wel nieuwe draden er doorheen :p;p. Maar lijkt. Idd wel op. Kortsluiting hé 😮

Bedankt voor snelle reacties in ieder geval en hoop. Er nog meer te krijgen

El Citta
            Donateur

Hi Rody,

Het lijkt inderdaad op een probleem met je ontsteking/bekabeling. Een andere optie zou je decompressiekabel kunnen zijn. Zit daar geen knik oid in? Hoop dat je snel het probleem kan vinden. Succes :thumb

Flippo
              Donateur

Ik weet niet hoe snel je over drempels oid rijd, maar wat ik wel eens heb gehad is dat als je te snel eroverheen vliegt dat de vlotter even blijf hangen door de schok die hij krijgt en daardoor heel even je benzinetoevoer stopt wat resulteerd in het tijdelijk inhouden van je brommer.

ritze
                Bijdrager

dit wat flippo zegt heb ik ook vaak gehad, hij smoort dan even uit en komt na een paar meter weer langzaam op gang
                  je hoort hem dan ook een beetje sputteren enzo

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                  Link naar Mijn collectie / Projecten.
                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.