Vespa-Ciao.NL
:: citta pakt slecht aan

Home Forums Techniek Problemen oplossen citta pakt slecht aan

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Greenmad
    Topic starter

mensen help,

als ik me citta aan wil krijgen moet ik eerst bijna 300m lopen voor die aan pakt wat kan het wezen?

als hij aan is dan geen enkel probleem loopt als een zonnetje, alleen het starten is k*t

zit een elektrische ontsteking in van polini

Joor
      Donateur

Probeer eens een nieuwe bougie

Greenmad
        Topic starter

nieuwe bougie al geprobeerd

Martino
          Moderator

Iets meer informatie zal ons helpen een beter beeld te geven van je probleem. Wat is je setup bijvoorbeeld. Een elektronische ontsteking van Polini voor een Citta ben ik nog niet tegen gekomen trouwens?

Hij vonkt waarschijnlijk wel, maar krijgt slecht of weinig mengsel of juist teveel waardoor het lijkt hij wat verzuipt en langzaam opgang komt. Rookt hij ook veel?

SuperSi
            Bijdrager

Heb je je koppeling, poelie en snaar al goed ontvet met remmen reiniger of ammoniak?

Let bij je koppeling op het snaar vlak en de aanloop schoentjes en dat loopvlak

Wilk1985
              Moderator

Werkt je decompressie kabel wel goed? De kabel moet het veertje bij je cilinderkop wat indrukken zodat er lucht in je cilinderkop kan komen.

Je geeft zelf al aan dat hij perfect loopt als hij start, dus het zal geen valse lucht of iets dergelijks zijn.

Is dit overigens een nieuw probleem? Of was het altijd al?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.