Home › Forums › Algemeen › Brommers algemeen › Citta op Bromfiets kenteken
- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 jaren, 1 maand geleden door Citta.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
Hoi,
Ik had een vraag over mn citta, is het mogelijk om hem van snorfiets naar bromfiets kenteken te veranderen/herkeuren? Zo wel hoe kan je dat regelen? Ik ga nu ca 45/50 en wil hem nog verder opvoeren, zonder inbeslagname, dus vroeg ik me af of je hem op bromfiets kenteken kon zetten.Mvg, roy
17 september 2021 om 22:42 #81229517 september 2021 om 22:44 #812296Zorgen dat alles werkt en alle nummers zichtbaar zijn. Afspraak maken bij de rdw site en gaan met die banaan.
17 september 2021 om 23:07 #812298Jo, thx precies het andwoord aar ik voor zocht, in december afrijden voor autorijbewijs, dan dan netjes maken en herkeuren die zooi (heb nog geen rijbewijs vandaar 🙃)
18 september 2021 om 10:31 #812304Mag je met een nieuw autorijbewijs op de brommer dan?
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.18 september 2021 om 14:00 #812312Ja dat mag, bij rijbewijs B (auto) krijg je rijbewijs AM (bromfiets) ook
20 september 2021 om 20:06 #812342En dan te bedenken dat brommer rijden veel moeilijker is dan auto/ motor-rijden!
(tegenwoordig)
Met een motor-voertuig is ALTIJD de hoofdrijbaan waar je moet rijden.Brommer rijden is leuk, maar je wordt helemaal gek van fietspad op en fietspad af.
Soms weet je het zelf niet meer. (ik kom ook met de Ciao vaak buiten mijn eigen regio)
Andere keer “loopt” het fietspad zo slecht met zo veel kronkels, stoeprandjes en uitritten, dat je van ellende maar gewoon op de weg gaat rijden.
Een mogelijke bon, calculeer ik dan maar gewoon in. 🙁Pas terug reed ik met de brommer op de Zeven-Heuvelen weg bij Groesbeek.
Welke mongool heeft dit fietspad aangelegd?
Vroeger reed ik met de racefiets gewoon over de hoofdrijbaan, totdat een mafkees besloot dat er een fietspad moest komen. Fietspad “loopt” gewoon niet. Levens-gevaarlijk!!!
Is het dan raar dat je op de hoofdrijbaan gaat rijden?20 september 2021 om 21:28 #812346Tja, op sommige plekken zie ik dat ja, gelukkig valt het in mijn regio reuze mee 🙃
1 februari 2022 om 21:37 #814188Heren,
Laatst van me maten voor me verjaardag een Citta Gillera gekregen. Mega dik, als die het doet….
Heb een tijdje gelopen en al de nodige problemen gehad.
Kreeg hem een tijd niet gestart, lag uiteindelijk aan het ontbreken van de koppakking (raar want daarvoor heb die ook zonder gelopen), maar goed dat zit weer goed.Nu bleef die wel heel de tijd gas geven ook als ik stil stond. Kwam er snel achter dat dat de gashevel was die te hoog stond en niet terugliep dus iets lager gezet.
Sindsdien start die niet meer. Lijk of die geen compressie krijg.
Heb er al een tijd geleden een andere uitlaat onder gezet, techno met terugloop en heb daarmee ook gelopen.
Wat zou dit kunnen zijn? Heb de carburateur al helemaal schoongemaakt, bougie vonkt en de juiste maat sproeier zit erin en de koppakking is nieuw.
Wanneer ik hem aanren geeft de uitlaat een klap en daar blijft het bij.Wat is het probleem?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.