Vespa-Ciao.NL
:: Citta loopt niet… ik wel :P

Home Forums Algemeen Oude topics Citta loopt niet… ik wel :P

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vespaflappie
    Bijdrager

Dat is het grootste nadeel idd van die dingen….

Goed warmrijden(niet ene straatje op en af en dan volle gas;))

November Rain
      Topic starter

Vespaflappie :

November Rain :
        Haha ik durf het bijna niet te zeggen :$.

Ik had de decompressiehendel niet strak genoeg gezet.. waardoor ie zoveel compressie heeft dat hij zo moeilijk was aan te lopen. Verder deed ie alles gewoon goed eigenlijk :P.

Dan nog gauw 1 vraagje. Ik heb nu 45 km ingereden (en moet er in totaal 200) dus ik kan hem dalijk wel eens naar zijn top brengen ofniet???

Alu cilinders zijn makkelijk in te rijden; Tijdje rustig rijden en na een 40 km ofzo goed afstellen en beuken met dat ding!!!
        Als je van te voren de slotspeling van je veertjes goed hebt gemaakt kan er niks gebeuren…

Alu cilinders inrijden is eigenlijk onzin als je zuigerveertjes maar heel even zijn ingelopen(voor zover dat kan)…!

wat bedoel je precies met slot speling? Wil je me dat ff uitleggen?

Dan ben ik wel goed bezig denk ik tot nou toe. Ik draai hem eerst ff warm dmv met gas spelen. Omdat ik er polini groen in heb zitten.. dat vraagt al wat teveel toeren denk ik. Ik zit nou op 45km en heb nieuwe bougie gehaald en wil ff de kleur goed weten. Afstellen zal niet veel voorstellen ik heb er nou sproeier 68 in zitten. Dat is volgens mij wel n’ goeie. Ik heb ook nog 70 en 66.. maar volgens mij is 68 precies de goeie.

Maargoed.. ik heb hem al een keer goed open gehad.. zo rond de 70 denk ik. Na km of 8 te hebben gereden dus dan is ie al zeker warm 😛

Vespaflappie
        Bijdrager

haha jah; check de faq voor de slotspeling:)

November Rain
          Topic starter

Hehe ik had al wat gezocht op internet (waar zit de faq dan op deze site?? :S)

maargoed. Dat is iets waar ik nog nooit van gehoord had eik :O.. en ik heb er ook niet naar gekeken. Ik heb ze er gewoon op gezet :O alles is nieuw en van polini dus ik dacht dat het wel goed zou zitten.

Doe ik nou dan iets fout of wat moet ik doen.. of is het meer een controle middel om te kijken wanneer ik ze moet vervangen en kan ik gewoon doorrijden zo?

Vespaflappie
            Bijdrager

Boven de Banner van de site zie je ene paar submappen; faq is daar 1 van;)
              Het slijt vanzelf maar als je ze zelf goed zet hoef je praktisch niet in te rijden…Gene wereldramp hoor;)

November Rain
              Topic starter

Aah ok bedankt… maar ik heb dit dus niet gedaan. Is het nou een EIS dat ik dat wel doe. Of kan ik gerust zo doorrijden maar moet ik eerder mijn zuigerveren vervangen? :O

November Rain
                Topic starter

Laat ik het dan zo vragen :P.

Hoe groot is de kans op warm+vastloper als ik dit niet doe.
                  en
                  Hoe groot is de kans op warm+vastloper als ik dit wel doe.

Vespaflappie
                  Bijdrager

Vrij klein hoor:) Et kost egwoon wat meer inrijd tijd meer niet:)

November Rain
                    Topic starter

Vespaflappie :
                      Vrij klein hoor:) Et kost egwoon wat meer inrijd tijd meer niet:)

aah ok 🙂 harstikke bedankt.. dan laat ik het zo.. ik vind 200 km inrijden niet zo erg 🙂

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.