Vespa-Ciao.NL
:: Citta loopt niet goed

Home Forums Techniek Problemen oplossen Citta loopt niet goed

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jyago
    Topic starter

Hallo

Ik heb eergisteren men dr evo op me snor blok gezet en loopt redelijk.
      Ik heb als het goed is gewoon 12/7 carb als ik het goed is met sproeier 38.
      Poelie 80.
      Contact punten staan op 0, 45

Is de sproeier niet wat klein maar is de enigste waar hij mee rijd

Florian
      Moderator

Hey,

Sproeier 38 is ”way..to..small”
        Sproeier 38 is al te klein voor een origineel blokje, hier moet normaliter iets van 44 tot 48 in. Vanuit de fabriek zit er een 42 sproeier in.

Met een 43mm DR Evo moet je met een 12/7 sproeier sowieso richting de 60 gaan. Sowieso een vreemde setup waar je mee rijd.
        Ik zou als ik jou was een 13mm Dell’ortho aanschaffen met een Malossi powerfilter en de sproeiers 60 tot en met 66.

Ik zou er ook niet meer mee rijden, voor zover je er mee kan rijden. Zou zonde zijn als je de DR Evo laat vastlopen.

Jyago
        Topic starter

Heb er nu 35km mee gereden hij loopt nu prima.
          Als ik een 13mm carb er opzet maakt toch geen verschil tis een snor blok
          Hoezo een vreemde setup

Florian
          Moderator

Niet zozeer een vreemde setup meer een combinatie van carters/carburateur/cilinder die weinig voorkomt;)

Maar je moet het zelf weten als het gaat om mijn sproeier advies:con

Jyago
            Topic starter

Heb na je advies geluisterd.
              Krijg hem alleen niet goed afgesteld maar pak morgen even een andere luchtfilter deze wat ik nu hebt gebruikt was slecht.
              Ik heb die carb er opgelaten omdat ik dacht dat dat niet veel nut had omdat mijn inlaat nog steeds het zelfde is.
              Ben gewoon nieuwsgierig wat dit doet op de carters.
              Bedankt voor de reactie merk wel al echt verschil.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.