Vespa-Ciao.NL
:: citta heeft geen kracht

Home Forums Techniek Problemen oplossen citta heeft geen kracht

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

SjoerdCiao
    Donateur

wat aanslag, als je m toch uit elkaar hebt liggen, kun je hem net zogoed even opschuren en oppoetsen;)

Leovince
      Bijdrager

Ik dat dit ongeveer ook met dezelfde bougie als met jou, en dit kwam omdat de afstelling van de bougie niet klopte. Ik bedoel de electrode afstand. Die was bij mij 0.1mm en hij moest 0.5mm

Florian
        Topic starter

lampenkap :
          Ik dat dit ongeveer ook met dezelfde bougie als met jou, en dit kwam omdat de afstelling van de bougie niet klopte. Ik bedoel de electrode afstand. Die was bij mij 0.1mm en hij moest 0.5mm

moet je dan met een voelermaatje ertussen en dan met de hamer erop slaan ofzo?? heb eigenlijk geen zien om me blokje uit elkaar te halen.

kan het ook aan de comtactpunten liggen of de comdensator??

Leovince
          Bijdrager

Blokje uit elkaar halen? Je hoeft alleen maar de bougie eruit te halen, en ja of met een tangetje dat stangetje ombuigen zodat de voelermaat goed erdoorheen kan.

En probeer dit eerst maar eens, en daarna kijken naar de contactpunten en condensator.

Florian
            Topic starter

ik heb hem al op 0.45 gezet, zet hem morgen op 0.50.

bedankt voor alle hulp.

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.