:: Citta gooit benzine uit de tank
-
Hallo,
Ik zit met het probleem dat mijn Citta met een volle tank benzine een hoop benzine tussen de tankdop en de tankmond uit gooit waardoor de hele brommer onder de benzine zit na het tanken.
Ik heb een nieuwe afsluitbare tankdop van JMPB en de O-ring is ook nieuw, heb wel 280mm achterveren maar normaal mag er ook dan geen benzine tussen de dop en de tankmond doorkomen lijkt me?
Iemand hier ook ervaring mee?
Of zal het opgelost zijn als ik een tankdop van Moparts bestel met 2 viton O-ringen? Dat deze misschien beter afdicht?
Ik hoor het graag
Mvg Sjoerd
Je hebt de ontluchtingnippel achter je zadel wel geopenend tijdens het tanken?
Je hebt de ontluchtingnippel achter je zadel wel geopenend tijdens het tanken?
Ja deze was geopend, heb ik extra gecontroleerd
En deze werkt ook nog naar behoren? Tank eens vol met de ontluchting gesloten. Draai hem daarna open en kijk of je benzinepijl wel zakt? Het lijkt mij dat er teveel druk op je tank staat en daardoor de benzine op de plek van de minste weerstand naar buiten gooit.
En deze werkt ook nog naar behoren? Tank eens vol met de ontluchting gesloten. Draai hem daarna open en kijk of je benzinepijl wel zakt? Het lijkt mij dat er teveel druk op je tank staat en daardoor de benzine op de plek van de minste weerstand naar buiten gooit.
Het is een nieuwe van JMPB dus lijkt me wel dat deze functioneert.
Na het tanken is er niks aan de hand maar zodra ik begin te rijden klots het eruit
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.