- Dit onderwerp bevat 73 reacties, 30 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 11 maanden geleden door Citta-ciao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
16 april 2012 om 17:57 #22455
Ex collega’s…
Pas weg bij je oude werk?:?
Dan kan het een laffe streek zijn van je ex collega’s en krijg je hem binnenkort weer van ze terug;)16 april 2012 om 17:59 #22456nee hoor stefan de gene die daar werken heb ik nog goed contact mee en is er niks rots gebeurd.
dit is inderdaad een laffe streek maar niet van hun ;)!16 april 2012 om 18:00 #23065Niet afgesloten ofwa? Want dan hadden ze het slot extreem snel los :O
16 april 2012 om 18:06 #23064Bah, voor zo weinig geld, want wat leveren die losse onderdelen nou bij elkaar op zonder frame met kenteken, stelen ze iets van je wat je een enorme schade post bezorgd… Ik hoop echt dat ze hem pakken en je je brommer terug krijgt, en ook ik zal een oogje open houden op MP…
16 april 2012 om 18:07 #23063cittaklaas onderdelen:
eurocilindro nieuw 79 eu
Elec carters onwijs netjes 30 eu
spoelen set 25 eu
vliegwiel 25 eu
krukas perfect nieuwe lagers erop 40 eu
citty tuffer nieuw 27,50alle onderdelen zijn gecoat de wielen e.d dus is een behoorlijk bedrag uiteindelijk.
16 april 2012 om 18:25 #23061zuur man… met een beetje “mazzel” blijven ze erop rondrijden, en vind je hem in een geheel weer terug. (had m’n zwager ook een keer.) ik hoop echt dat het nu ook gebeurt.
nja, en het zelfde als altijd he:
eyes open
fingers crossed
goodluck16 april 2012 om 19:03 #23058ik hou omgeving heemskerk/beverwijk voor je in de gaten,
maar had je hem niet opslot gezet? waardoor ze direct weg konden?16 april 2012 om 19:43 #23117DR-flenny :
cittaklaas onderdelen:eurocilindro nieuw 79 eu
Elec carters onwijs netjes 30 eu
spoelen set 25 eu
vliegwiel 25 eu
krukas perfect nieuwe lagers erop 40 eu
citty tuffer nieuw 27,50alle onderdelen zijn gecoat de wielen e.d dus is een behoorlijk bedrag uiteindelijk.
Ik doelde meer op de verhouding tussen wat het jou bij elkaar gekocht heeft en wat het in verhouding los opbrengt, bovendien gaat het niet hard met de losse onderdelen momenteel. Ik heb je onderdelen even bekeken dus als ik iets voorbij zie komen op MP hoor je het natuurlijk meteen!
16 april 2012 om 19:46 #23127Zelfs in Zeeland zal er van af nu naar gekeken worden
16 april 2012 om 20:11 #23131tja, ik vind het nog een wonder dat ze zo weinig gepikt worden als ze niet op slot staan.
het is pakken rennen en weg wezen.ook denk ik dat de gene hiermee gaat joy rijden en hem ergens achterlaat. vooral met zoon dinge weet je dat als het gaat door verkopen dat je toch tegen de lamp komt zeker omdat jij zo slim bent op op een groot forum met foto`s te zitten
dit zal de dief misschien niet weten dus daarom denk ik niet dat het een bekende is.ik weet nog van mijn jongere jaren dat er een knaapje was die ook wel eens fietsen en brommers deed pikken, deze stonden dan op het erf bij zijn oom die ook een leip was. zo kan het wel eens een tijdje duren voordat er weer wat op duikt
geloof me dat ik zeg dat ik het echt super klote voor je vind, want als mij ene de brommer bietst dan rij ik hem plat met een roestige corsa
mischien een kleine tip voor mensen die ook wel eens even snel ergens naar binnen lopen:
boegie kapje eraf of een kleine start onderbreker (schakelaar die ergens verstopt zit)de gene die hem pakt zal hem ook snel weer laten vallen als hij merkt dat die het niet doet, 3 uur later denkt die dan OCHJAH fietsstand 😀
edit @beunhaas : je komt best wel ver op 1 carbje, tenzij je reedvalve 19mm rijdt 😛
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.16 april 2012 om 20:20 #23130@Ritze,
idd doe ik ook meestal , of benzine kraan dichtdraaien, snappen ze vaker ook al niet :P.Corsa ftw he (:
16 april 2012 om 20:24 #23128ondertussen me oogjes maar openhouden voor een nieuw brommertje die ik mijn eigen kan maken..
hoop natuurlijk dat me brommertje zelf gewoon terugkomt in mijn handjes maar wie weet..16 april 2012 om 20:38 #23093Ook ik zal goed opletten.
Je mag evt mijn Si wel gebruiken op je tourtje (alleen de remmen werken niet zo goed).
16 april 2012 om 21:56 #23161Mooi kut man lennie…
Hoop dat je hem zo snel mogelijk terug krijgt.
ps. zat mijn achterbrugje er eigelijk nog op???
17 april 2012 om 05:39 #23159Zucht, dit begint wel een beetje een vervelende trend te worden…. De laatste tijd steeds vaker van deze meldingen…
Ik zal ook blijven rondkijken 😉
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.