Vespa-Ciao.NL
:: Citta carteruitvijlen

Home Forums Techniek Motorisch Citta carteruitvijlen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

adriaan
    Topic starter

hallo ik heb een nog een carter thuis liggen maar iemand heeft al een keertje geprobeerd om de inlaat uittevijlen maar dat is niet zo heel goed gelukt ik heb het opgemeten en er zit op het dunste plekje vanboven nog maar 1mm ijzer het is nog wel helemaal dicht als je er van boven op kijkt maar is dat erg? want wil wel eens gaan proberen om hem verder uit te gaan vijlen en men krukas ook gelijkt mee te doen hoever moet ik ongeveer in de breedte gaan met men inlaat en moet ik daar ook weer rekening mee houden met men krukas? voor de rest wil ik er een 65 mallosi op zetten en een proma circuit + 13/13

hansieb
      Moderator

Ik begrijp dat sommige mensen slecht Nederlands kunnen schrijven. Maar gebruik a.u.b. wat leestekens…..

Een foto zegt trouwens een hoop meer.

adriaan
        Topic starter

Weet iemand anders mischien als het erg is als je inlaat te ver naar boven is uitgevijld, en je nog maar 1mm ijzer over heb?
          (heb geprobeerd om foto’s te maken maar dan zag je het probleem nog niet.)

Alvast bedankt Adriaan.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.