- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 6 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 5 maanden geleden door Wim.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
Hallo allemaal,
Sinds het bromfietsblad ermee stopt en er een leuk artikeltje over de citta instond dacht deel ik het hier even.
Ik hoop dat mijn oude scannertje het een beetje netjes over heeft genomen maar bij deze!

beetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten.en het vervolg:

Link naar Mijn collectie / Projecten.

Nou dat was em dan, ik vond het erg leuk om te leen zo hoop dat ik dat met jullie kan delen 😀
Link naar Mijn collectie / Projecten.Bedankt voor het delen,leuk stuk!
4x Vespa Ciao 4x Gilera Citta 1x Vespa Si 1x Vespa Bravo 1x Vespa Grillo 1x Berini Kinetic 1x Berini…
Link naar Mijn collectie / Projecten.21 oktober 2023 om 17:25 #822304Aah wat leuk een artikel van de Citta in het blad.
Was dit van deze maand of ouder artikel?
Leuk om origineel te hebben.
Top gelijk 1 gehaald
@robertez van deze maand is die
Link naar Mijn collectie / Projecten.Wat leuk, heb ik wat te lezen vanavond.
Mijn complimenten voor je Avatar.
Erg mooi.Leuk, bedankt voor het delen!
Ik heb nogal mijn twijfels over het stijgerpijp verhaal, heeft iemand van ons hier ooit iets van gemerkt?
Ook het “totaal verroest” verhaal klinkt vreemd in de oren, ik heb uberhaupt nooit een Citta met roest gezien. Of het moet alleen om de achterbrug gaan maar dat is niet wat er staat 😉
24 oktober 2023 om 16:42 #822365Die “stijgerpijp” zouden we even op moeten meten of hij past. Het lijkt mij dat die veel te dik is.
Maar de strekking van het verhaal klopt denk ik wel. Ik zou een stuk massief nemen dat “draagt” lekkerder.
Ik vind het een mooi woord “Goedkeuringsnummer” Zo iets sla je graag in een frame.
Wie wil er nu niet met “goedkeuringsnummer” in zijn frame rond rijden.25 oktober 2023 om 10:39 #822368Wellicht de binnenkant van de tank? Dat lijkt mij nog best mogelijk aangezien er toch nog best wat cittatjes buiten moeten slapen..
Link naar Mijn collectie / Projecten.25 oktober 2023 om 13:02 #822373Huh, wat een stoer gedoe van die jongens op een meidenbrommertje? Toch vreemd voor mij.
Hier reden daar, zeg vanaf ’81, alleen bejaarden op.
Later, ik dacht vanaf ’91, werd het ook een brommertje die jonge grietjes leuk vonden, waarschijnlijk door (meiden)kleurtjes die er later
op kwamen. Ik heb er toen nooit jongens op zien rijden eerlijk gezegd, dus ben best verbaasd haha.Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.