Home › Forums › Algemeen › Oude topics › Citta
- Dit onderwerp bevat 79 reacties, 23 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 7 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 juni 2006 om 15:01 #123986
heej, k heb me een citta gehaald. Nu heb k alle kappen enz eraf gehaald want wordt gespoten en was hevie vuil. Nu zag ik de cilinder en die zag er erg nieuw uit. Er zit een afneembare uitlaat(zoals flick heeft) op, wat voor cilinder is het. Ik vond ook al veel compressie en hard lopen. Nu heb ik de brommer afgespoeld en loopt tie niet meer? Waar kan water kwaad op? K ga dalijk wel es wat fotows maken..
8 juni 2006 om 15:40 #134225water in carb gekomen fzo? en met die afneembare uitlaatflens is toch een Malo DEPS
8 juni 2006 om 15:51 #134226volges mij slipte de snaar.. mja zal wel goedkomen. Cilinder k zou t niet weten maar hij loopt verrekte hard voor std uitlaat en maakt veel kabaal. Heb op de site van iac gekeke en tis niet de DEPS tis de 42 mm alu van ?? polini, zoasl flcik heeft dus.
8 juni 2006 om 16:07 #134227
Jelle8942 alu rijd heeerlijk volgens mij, zet je proma cc ens om, kijken hoe hard ie dan loopt..bougie bobine nat?
denk dat je ontsteking nat is geworden..8 juni 2006 om 16:53 #134229en droogt datw eer op ofzo? Hopelijk. Ja die cilidner is goed hoor k van thomas:P die wil em al hebbe. Mja heb nog niet eg opt ding gerede. zit al 70 poulie op ofzo, dus met proma zal datw el lopen. Mja dan moet k andere sproeier en heb k totaal geen zin in. Want de carb van de citta afhalen vink zown klus:O Tank in de weg en ton vaag gasschuim systeem:P Mja jullie horen er nog van! Als k em laat droge moet tie lopen dus?
8 juni 2006 om 17:07 #134230neem alsjeblieft de moeite om even je sproeier te vervangen samen met je uitlaat
zonde van zo’n cilinder als dat eronder zit, geen gebruik te maken..maat van me reed met citta, gefreesde inlaat, 13/13, top one op de 42 alu met 69-er sproeier
was wel met belgenkoppeling en poelie 60 voor als dat verschil maaktthomas rijd met vario en sproeier 72.. (maar met zn sproeier hebt ie het nog niet goed afgesteld)
bougie/bougiedop/bobine droogt wel weer.. haal het er anders even af en leg het in het avond zonnetje.. heerlijk weer daarvoor, droogt het ook wat sneller en is een kleine moeite 🙂
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.8 juni 2006 om 17:50 #134232hij staat int zonnetje;) mja denk dat tie t onderhand welweer doet. met de proma k kan t wel es probere. Mja als tie snor carters heeft loopt dat tochnietzo hevie!
8 juni 2006 om 18:19 #134233loopt alweer:)
8 juni 2006 om 21:45 #134242Jacky :
hij staat int zonnetje;) mja denk dat tie t onderhand welweer doet. met de proma k kan t wel es probere. Mja als tie snor carters heeft loopt dat tochnietzo hevie!met snorcarters loop je idd niet zo “hevie”.. is eigenlijk wel een must je inlaat uit te veilen en de spoelpoortjes ook in je carter door te trekken..
staan goeie how-to’s over op de siteWelkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.8 juni 2006 om 22:00 #134244ja mja, k weenie zeker of er snor carter opzit.. mja ding is voor aan te hobbyen en dan weer te verkopen begrijp je;) Dus… wil hem eigelijk zo alten lopen
8 juni 2006 om 22:03 #134246maar het zou zonde zijn dat als je tijdens het hobby-en een vastloper/warmloper krijgt door te weinig benzine-mengsel en dus smering..
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.9 juni 2006 om 09:40 #134256haaha zou heel zonden zijn maar is denk ik niet het geval, ik heb een foto gemaakt. Lelijke ijzeren dingen zijn er wel al af kappen heb k ff zo erop gezet. kunnen jullie het verschil zien:) Hij wordt gewoon helemaal zwart..

Zoals je ziet ziet hij er behoorlijk begaait uit ma k heb tijd zat dus:)

Dit om te laten zien dat tie volges mij niet te weinig olie heeft.. zwarte vlek op de grond en op de velg maakt tie op en paar seconde(mja heb em dus omgezet dat tie nietmeer op de velg gericht stond).. (als je goe dkijkt zie je rode kringen). Kan ook zijn dat er oude benzine inzit.. ma dat idng blaast wel ram hard uit de uitlaat:O komt dat door die cilinder?9 juni 2006 om 11:07 #134259jou uitlaat zou zelfs met deze cilinder niet al te veel lawaai moeten maken..
loop m eens na of er nergens een scheurtje inzit..
en controlleer de pot even goed, miss heeft de oude eigenaar wel “opgevoerd” door een gaatje(s) in de uitlaat te boren..opt moment ziet der inderdaad niet al te best uit.. maak er wat moois van zou ik zeggen..
maar komop.. zwart haal je ze uit de winkel, doe een mooie kleuren-combinatie dan :D??Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.9 juni 2006 om 11:22 #134261
Jelle89jacky heb je deze in spaubeek gehaald op eikenlaan 27?
10 juni 2006 om 17:49 #134284inderdaad Jelle,
@t AA-T k heb ook zin om em in en mooie combi te spuiten en gewoon zelf te rijden met die vette cilinder:) En dan professioneel late spuiten.Nog tipt voor een mooie kleurencombo?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.