Vespa-Ciao.NL
:: cilinder

Home Forums Algemeen Oude topics cilinder

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

iaccaloco
    Bijdrager

Jacky :“…….Wel erg dat jij dat op een onduidelijk efoto ziet en ik t niet zie of vel int echt:|……..”

Tja, Vespafreak.nl eh? 🙂

Nee, gekheid, is gewoon ervaring denk ik…..
      Ik draai al een tijdje mee hè?

Enneh, schamen doe je maar thuis, en niet hier….:P

Maarreh, da’s idd. nie best as’k je zuigertje zo zie….:(

Ik zou bijna zegge, komt hiernaatoe, en neem dan van mij maar de cylinder van m’n Grillo’tje mee, daar ga’k toch nix mee doen…
      (weet nie eens hoe ie eruitziet vanbinnen, maar idee)

En nee, ik stuur nix op…

Maar goode, die kit voor 7.50eur.

Koop gewoon, neem desnoods je ouwe setje mee, en ga vergelijken met je eigen set?

Voel en kijk gewoon goed of je iets ziet in de cylinder, en zet er wel ff nieuwe pakkingen tusschen als je ‘m weer inmekaarzet!

Succes!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

Jacky
      Topic starter

Jow, ik heb een nieuwe zuiger met veren en 2dehands cilinder, en jawel zonder schrammen:). Morgen blokje eronder leggen.En dus niet van bovenaf, dat kreeg ik vanmiddag van thomas te horen ik was dat blokje dus op aan het tillen:P. Nou in ieder geval hardstikke bedankt!! Ik ben zo blij als een kind:D,,oeps k ben en kind:P
        Uhm dan nog de laatse vraag, dat ding is waarschijnlijk dus vast gelopen door een te kleine sproeier met een 57 met leo , malossi filter , 12/12 carb en verder origineel. Grotere sproeier nemen?

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.