Vespa-Ciao.NL
:: Cilinder uitlaat poort afgebroken :|

Home Forums Techniek Problemen oplossen Cilinder uitlaat poort afgebroken :|

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jeroen
    Bijdrager

daar heb je wel gelijk in ja, maar ik dacht er meer aan dat je dan met die cilinder even langs een bedrijf/kennis gaat die zo’n apparaat heeft en dus ook ermee kan omgaan.

nou een mig/mag apparaat voegt automatisch materiaal toe (ja, je kunt wel de draadsnelheid aanpassen maar toch), bij tig bepaal je dit zelf.

V12
      Topic starter

Dus met een TIG apparaat? kan ik er gewoon een stukje aan laten lassen als het gietijzer is?

Jeroen
        Bijdrager

het stukje ja, maar ik weet niet of je het afgebroken deel als 1 geheel hebt of allemaal brokjes..
          als het echt allemaal kleine stukjes zijn, zou je de hele poort er beter af kunnen slijpen en er een nieuwe aan kunnen lassen, dit zou wel met mig/mag gaan, omdat de las dan helemaal onderaan zit, mig/mag lassen is overigens ook sterker als tig.

V12
          Topic starter

Dus.. dan haal ik heel deze poort er nu af.. hoe kom ik aan zo`n nieuw “buisje” zeg maar? en die kan ik wel gewoon lasse?

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.