Vespa-Ciao.NL
:: Cilinder past niet

Home Forums Techniek Motorisch Cilinder past niet

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jorijn
    Topic starter

Goedendag, ik heb een 43mm pinasco weten te bemachtigen een poosje geleden. Heb m op een cp carter zitten. Past perfect

Maaaar..wil ik m op mijn elec carter gooien, pas ie gewoon NIET!

Iemand enig idee wat dit is?

reiniero
      Bijdrager

dan zit er een begrenzing op je elec carter en dan moet je wat weg gaan frezen slijpen o.i.d.

Jorijn
        Topic starter

arghh, nouja weer iets geleerd! Iemand die enige ervaring heeft met dit soort activiteiten?

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

ja begrensd elec blokje, is wel vaker zo hoor..

Je kan zoals arvid bij de gamme een schuur rol van 60mm kopen, die er even door heen jassen en dan past het (kijk zen perso maar eens)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

Jorijn
            Topic starter

Nouja, kan er niets over vinden in ArvidW zijn perso! En heb ook weinig zin om mijn elec blokje te verneuken! Dus iemand wat uitgebreidere informatie over de begrensing van mijn elec. blok?

Herr Flick
              Sleutelbeheerder

er is geen andere mogelijkheid dan het uitfrezen, dus ja wat wil je dan ?
                erin toveren gaat niet werken..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                Gele Racefrikandel

Jorijn
                Topic starter

Ja, maar waar ik precies moet frezen dat is toch wel handig om te weten? Zo ervaren ben ik niet!

heuvel85
                  Bijdrager

hey hey!!

ik kan hem wel voor je uitkotteren…(op de freesbank)kan ik hem ook dierect 50mm maken..past er groter dan 65cc op als je dat wilt!

ik heb het al veeeeel vaker gedaan voor mensen in de buurt..het is een kleine bewerking voor mij!

je moet je carters dan wel opsturen..

Greetz C.Heuvel!

Jorijn
                    Topic starter

nou, hij hoeft geen 50mm te worden!Ik ga wel om mn werk er een klein stukje van allebeide kanten uitfrezen.

Mike
                      Bijdrager

gewwoon schuren emt wat geduld joh, t gaat slechts om een mm

maar pak zoieso de drelmel en de vijl ff.. want wat heb je ander aan zo’n mooi pinasco ding op een std blok

Mike

ArvidW
                        Donateur

Reageer op: ‘Kleine vragen’ topic 2

De pagina ervoor staat ook een foto met duidenlijk het randje erop wat weggehaald moet worden

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                          Home made engine dyno

Jorijn
                          Topic starter

Mike :
                            gewwoon schuren emt wat geduld joh, t gaat slechts om een mm

maar pak zoieso de drelmel en de vijl ff.. want wat heb je ander aan zo’n mooi pinasco ding op een std blok

Hij is al tot de max uitgeveild mike! dus dat zit wel goed!

Thanks arvid!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.