Vespa-Ciao.NL
:: Cilinder kop laten vallen. Nog bruikbaar?

Home Forums Techniek Motorisch Cilinder kop laten vallen. Nog bruikbaar?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jenoah
    Topic starter

Hallo allemaal,

Ik ben een beetje een oelewapper want ik heb de cilinder kop van mijn Vespa Si brommer laten vallen tijdens het proberen te schoonmaken van de kop. Ziet er al wel een stuk beter uit dan eerst, omdat er allemaal vuil tussen de ribben zat. Maar ja. Niets aan te doen…

Maar mijn vraag is dus of ik de kop er gewoon terug op kan zetten of dat ik een andere moet halen? Snap dat het handig is om wel te doen, maar die dingen zijn best wel prijzig.

Iemand verstand daarvan?
      Alvast bedankt!

IMG_6983

Beste antwoord

zevenenergie
      Donateur

Ik zal niet zeggen dat dat stom is. ik spreek liever van “”jammer”,
        Dus…. jammer is dat je zo stom bent. 😉

Kan je technisch gezien, nog prima mee rijden.
        Pas als je bormmer heel erg opgevoerd is, zou ik een kop pakken waar alle koelribben nog opzitten.

Jenoah
        Topic starter

Ik zal niet zeggen dat dat stom is. ik spreek liever van “”jammer”, Dus…. jammer is dat je zo stom bent. 😉 Kan je technisch gezien, nog prima mee rijden. Pas als je bormmer heel erg opgevoerd is, zou ik een kop pakken waar alle koelribben nog opzitten.

Gelukkig. Bespaard me toch nog wat geld. Hij is (nog) niet opgevoerd, met uitzondering van een kleinere poelie, dus dat moet nog wel lukken. Ik zal er op letten wanneer ik toch nog wat er meer aan ga sleutelen. Bedankt voor je inzicht 👍😊

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.