Vespa-Ciao.NL
:: Cilinder koelkap

Home Forums Techniek Overige techniek Cilinder koelkap

• Dit onderwerp bevat 4 reacties, 4 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 jaren geleden door FonS.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jone
    Topic starter
      • Kan het kwaad dat je geen cilinderkoelkap hebt toen ik heb kocht zat er geen op

Intellect80
      Bijdrager

Ja, het wordt niet voor niets een koelkapje genoemd 😉
        Zorgt er tevens voor dat je bougiekabel en andere kabels niet langzaam smelten..

No stress, all fun and a bit of speed

zevenenergie
        Donateur

Hoi Jone,
          Ja dat kan kwaad.
          De cilinder krijgt nog wel iets van koeling, zonder dat kapje maar veel te weinig.
          Het kan helemaal geen kwaad om te controleren of de zuiger nog in goed staat is. Want een warmloper is zo gebeurd als hij er niet op zit.

Als je er 1 bestelt let er dan op dat je de juiste hebt, want die van een ciao is anders dan van een citta.

Jone
          Topic starter

oke ik dacht het al maar op mn cilinder hangt niks om een koelkap aan te bevestigen is dit dan met een soort clipje?

en kan het voorlopig kwaad als ik gewoon hem probeer laten rijden want hij doet het nog niet
            dus ik zal niet lange afstanden rijden.

FonS
            Bijdrager
            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.