Vespa-Ciao.NL
:: Ciao’s! Ciao:D

Home Forums Perso’s Projecten Ciao’s! Ciao:D

12 berichten aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

reiniero
    Bijdrager

wtf:no waarom heb je dat gedaan? en hoe erg is het eraan toe dan?:con

Bartjee
      Donateur

Hoezo ga je je brommer in elkaar stampe:S Beetje weinig geduld heb je dan he.. voor brommers moet je gewoon de tijd nemen en niet om elk klein ding helemaal uitflippe:)

leon ciao
        Bijdrager

Zonde, je hebt[had] zoon mooi ding en om daar dan vol tegen te stampen 🙁
          Sla dan een paar keer zo hard als je kan tegen de muur, maar toch niet tegen je vespa 😉

hansieb
          Moderator

ciao! :
            Nouw momenteel zullen jullie de komende paar weken niets mer van mij horen, want ik heb mijn vespa vandaag helemaal in elkaar gestampt, uit woede..

Hoe kun je zelfcontrole dan herstellen? Slaap biedt één manier. Positieve emotionele ervaringen doen hetzelfde. Zelfcontrole-oefeningen, bijhouden hoeveel je eet en proberen om emoties te reguleren, zouden op lange termijn kunnen werken, maar daar moet nog nader onderzoek naar worden gedaan.

G-no
            Donateur

go hansie!:P maarja, sla dan idd tegen de muur:con

TimoO_
              Donateur

maar niet zo hard als je kan want dan is je hand zwaar naar de kloten.

ja-general
                Bijdrager

TimoO_ :
                  maar niet zo hard als je kan want dan is je hand zwaar naar de kloten.

:P:P

ciao!

hij gaat de deur uit. bieden maar

VespaAvanti
                    Donateur

Nee, doe hem niet weg=)
                      Dadelijk ga je nog scooter rijden en dan moet je dagelijks nieuwe kappen kopen omdat je die kapot stampt uit woede:lol

ciao!

haha leuke reactie:P maar Ik heb altijd schakel gereden en scooter. en nu was k us aan een vespa begonnen en alleeeen maar gezeikdus zal wel goed kome,. ben trouwens bezig met rijbewijs

hansieb
                        Moderator

Krijg je spijt van… ik zat er ook over na te denke alles weg te doen maarja vespa is en blijft gewoon dikke lol 🙂 gewoon houde man beetje rondkarren is altijd leuk.

ciao!

Neej k wou t al een paar keer doen, maar k heb dr echt geen plezier meer van. echt niet

12 berichten aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
                          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.