Vespa-Ciao.NL
:: Ciao’s! Ciao:D

Home Forums Perso’s Projecten Ciao’s! Ciao:D

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ciao!

Hallo allemaal. Hij Gaat de deur uit.
      De link naar verkooptopic:

Reageer op: 'Kleine vragen' topic

hierbij de link naar mijn album.nl
      http://www.mijnalbum.nl/Album=ZVCZCGJB

Ik ben dwayne Scholtes en wonend in Vaals (limburg, drielandenpunt/jullie kennen het vast wel)
      ik ben nu 18 jaartje jong en toch nog geintereseerd in brommertjes, met name sinds mijn eerste vespa aan ciaotjes. Mijn setup is nog beetje :no maar ben nu met auto bezig, daarna gaat de ciaop hoplelijk wel leuk lopen. Ik heb toen ik begon veel problemen met de ciao gehad, nooit liep hij perfect, en als hij dan goed liep was dat van korte duur. maarja er moet altijd wel iets kapot gaan anders zou t saai zijn.

ik zal eens eventjes wat fotos posten
      De eerste foto’s=) beetje noob nog hierzo..

Me achtervelgje (gekocht van Roel).

De Lak lijkt beetje raar maar hij is mooi glanzend.

De velgen met die super dikke banden, ben dr trots op:D

Zoals je ziet bezig met schijfremmen.

Dat slot en plakand is toch een doorntje in het oog tog? maak je maar niet druk, heb al kenteken houder.

Voren staat hij te hoog vind ik, weet iemand hoe ik mijn voorvork het beste verlagen kan?

ziet dr aardig uit tog?

k vind t strak uitzien (nouwja dat kenteken niet)

Zoals hij was toen k hem gespoten had.:no

Meer foto’s komen zo snel mogelijk, dit ff als voorproefje:bier

Comments? ik hoor het graag.

kapot
      Bijdrager

tussen tags. met jpg erachter uiteraard.

Ben benieuwd naar je ciaootje

hansieb
        Moderator

Hier is een howto voor je 🙂 tis niet moeilijk

Fotos plaatsen: http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=5962

Als je echt een beetje druk bezig bent met de vespa post gerust een berg fotos is leuk en misschien nog wat informatie over jezelf ? en je setup enzo maak der wat van!

Succes ermee :thumb

ciao!

bedankt, ik ben ermee bezig, k hoop dat het lukt, btw de fotos zijn nachts gemaakt, daar zi je door de flits de kleur en glans van de lak niet goed, En jaaa hij staat nog in beetje een beunstatus:P

ciao!

Iemand nog tips? Btw met die techno wil hij niet echt.

Setup:
              Dr70
              13/13
              Malossi filter
              Techno krul
              70 Spoeier
              poulie verhouding weet k zo ff niet uit me hoofd.

maar in het begin gaat hij wel lekker, maar bij 20kmh begint die sloom te doen tot de 50, en komt niet op touren, maar als ik me dan door scooter wat hogerop lat trekken dan gaat ie wel weer lekker naar de 65-70. wat is dit? ik snap t niet.

ciao!

Hoe bedoel je, waar zit die begrenzing dan naar jou menen? voren bij de flens zijn er geen, en die demper hebben die slimbo’s met popnagels vast gemaakt, dus als t echt zo is word dat een beunklusje,maar uiteraard zal dat dan gebeuren als ik zeker weet waar ide zitten bij die prul.

TimoO_
                Donateur

ik denk dat je andere uitlaat moet kopen..

maar wat voor een schijf heb je? en wat voor klauw wil je erop doen?

ciao!

Aerox schijf, en ook aerox remklauw dat past. heb k me bekeke, als k een stevige ophanging maak dan hij zeg maar zoals bij een aerox komen te staan, een stukje achter de vork dus. dat zou moeten passen.
                    maar met deze uitlaat zou hij toch ook goed moeten lopen, dat hij geen raket zal zijn is mij duidelijk, maar normaal rijden zou toch moeten lukken

ciaoracer
                    Bijdrager

Hey,

Ziet er een aardig vespaatje uit.

Maar heb even een vraag. Die koplamp die je hebt is dat een tnt koplamp?
                      Want mijn vriend heeft een tnt koplamp gekocht en heeft een tomos a35 voorvork. Nu wilde ik aan jou vragen hoe heb je die lampjes aangesloten en dat kapje gemonteerd op je voorvork?

Alvast bedankt.

Groeten, Mick

ciao!

dat is een of ander universeel crosskapje, die lampen heb ik gewoon op de plus en min die uit het blok komt aangelsoten en klaar is kees, die ophangingen van die kap en de beugels van mijn EBR voorvork kwamen presies overeen, dus heb ik ze er zo gewooon opkunnen schroeven.

ciaoracer
                        Bijdrager

Maar dat moet je dan toch solderen of niet?

En je zit met 2 lampjes maar toch me tminder kabels van de brommer of heb ik dit mis?

En hoeveel watt zijn de lampjes van jou?

ciao!

dan splits je de kabels toch?:lol uhm wattage weet ik zo niet, maar in ieder geval heb je veeeeeel meer licht dan je vespa koplampje. als jij het goed wilt doen moet je het inderdaad solderen(maar vergeet niet de boel goed te isoleren ivm vocht en water).

ciaoracer
                            Bijdrager

😀 ok bdankt voor de info!:thumb

Dan zal ik samen eens me tmijn vriend gaan beunen en zo een splitser even ergens vandaan halen. Moet wel lukken.

Veel succes nog met je brommer. Vordert mooi!

ciao!

je hoeft geen splitser ergens vandaan te halen
                                maak gewoon een aftakking van je plus en min kabel die daar bij de carburateur uit komen
                                je moet gewoon zorgen dat je 2 plus kabels hebt en 2 min kabels(als je niet weeet welke plus en min zijn.) die wat het kortst bijzijn van het vliegwiel zit(als je van boven op kijkt) is de plus, de ander is de min.

ciao!

Heeft er nog iemand een snel blok, of vario of zoiets dergelijks te koop`? of zoeen spatbord die ciaracer op zijn cio heeft? graag wil ik dat horen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.