Vespa-Ciao.NL
:: Ciaoracer’s special Finished!

Home Forums Perso’s Projecten Ciaoracer’s special Finished!

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ciaoracer
    Topic starter

Maar hoe bedoelt Poliniciao het eigenlijk? Ik snap niet echt zo precies wat hij bedoelt.:?

Erg bedankt voor de complimenten.

Pier: Er komt gewoon de setup die lnks staat. maar dan ook nog met een malossi multivar.:D

Dan zal ik eens gaan zien wat ik in school kan produceren om dit dicht te maken.

Marcc: Die foto wat je hebt gezet daar. Via die heb ik ook een beetje het idee.:D

Rebel

Hij bedoelt dat het net lijkt of het spatbord dan erbij hoort

dus onder in de hoek nog een stukje openlaten

G-no
        Donateur

Huh, ik dacht toch echt dat je een px had? Wel mooie (originele)plannen:thumb!

ciaoracer
          Topic starter

Hey G-no: =):! Dat heb ik ook ofjah nu kan ik het had noemen:D.
            Heb het een beetje bewerkt. Vind je het dan zo geslaagd?
            Ik hoop ook dat het resultaat ook een beetje mooi word.

Rebel: Lijkt dit dan wel een beetje echt omdat je dan ook nog die stang hebt naar het zadel?

TJOEP
            Donateur

ciaoracer :
              Update zie post 1

Nu wilde ik nog even een mening aan jullie vragen.
              Ik ben mss van plan om het driehoekje van achter dicht te maken. Zou dit mooi zijn of dus totaal niet. Ik heb even 2 foto’s gemaakt van hoe het er dan ongeveer zou uitzien. Is met wit papier gedaan om te laten zien hoe het uit ziet.
              Meningen hoor ik graag nu.:D

Ik zou dat witte spatbordje eraf halen. Je oude afzagen op die lengte, of wat langer. Dat monteren, en dan ook daar plaatstaal tussen lassen.
              Dan maak je zo’n zelfde ronding als dat witte spatbordje heeft, maar dan vanaf onderaan. Nu ziet het spatbordje er zo opgeplakt uit. Snap je wat ik bedoel?

ciaoracer
              Topic starter

Jah ik snap wat je bedoelt, want vond het er zelf ook zo opgeplakt uitzien. Mss veranderd dit als ik hem volledig ga laten spuiten. Maar ik vind dit spatbord zelf iets mooier als het origineel afgezaagd.

Met die driehoek: gelijk poliniciao zei. Dan blijft er dus vanonder een driehoek over is die dan ook gerond gelijk het spatbord loopt (ik bedoel dus het rechts gedeelte van het wit papier wat ik erop heb gezet) ?

Ik heb eens een ideetje geprobeerd wat ik dacht dat poliniciao bedoelde. Ik weet niet dus of hij dit bedoelde.
                Hier is het dus:
                Bedoel je dit Poliniciao?

PoliniCiao
                Bijdrager

Jep ongeveer alleen ik zou t aero spatbord iets bijwerken dat hij minder steil loopt en dan de plaat daarmee gelijk laten lopen als een geheel! Zal best nice staan en heeft niemand he 😉

*edit*
                  Complimenten over je uitlaat heeft wel wat als hij zo eronder zit zucces 🙂

ciaoracer
                  Topic starter

Hey Poliniciao bedankt voor je complimenten. Nog even dit. Hoe bedoel je minder steil? Moet ik dus het achterste gedeelte wat meer naar boven laten steken? Dus dat hij wat meer omhoog gaat?
                    ok ik zal dan eens proberen om die driehoek dan zo te maken. Ik was van plan om het te maken met cone layout:D.

Ik ben eigenlijk wel al een beetje blij met de resultaten.

PoliniCiao
                    Bijdrager

anders probeer k t voor te doen op paint 😉
                      w8 ff 5 minuutjes 🙂

*edit*

zoiets bedoel ik dat het aero spatbord wat minder stijl af loopt want die loopt nu best stijl en dat je dan die plaat er gelijk mee gaat lopen zodat het net 1 groot spatbord lijkt 😉

ciaoracer
                      Topic starter

Bedankt poliniciao omdat even voor mij te maken.:bier

Ah ok dus dat wat nu zilver is daar moet ik dus niks over gaan maken en van die dingetjes?

Denk je dat dat beter gaat uitzien als ik dat niet zo stijl laat aflopen?

Ik kan het natuurlijk wel eens proberen, maar kan niet direct zeggen of mij dat gaat lukken.
                        Want als je de brommer vanaf vanvoren bekijkt zie je dat spatbordje uitsteken en vind dit toch iets minder.
                        Met dat uitsteken bedoel ik dan naar de zijkant toe.

PoliniCiao
                        Bijdrager

ja moet je zelf weten he, is jouw brommert en jouw smaak 😉

TimoO_
                          Donateur

of helemaal dicht zoals ik ga maken. want ik vind persoonlijk dat heel raar uitzien dat het nog een klein stukje open is daar, kan je het beter meteen helemaal dicht maken ziet er mooier uit.

!Japieoh!_!Ciao!

Ik vind dat juist wat PoliniCiao zegt ook wel vet 🙂

Baz
                              Bijdrager

Nja wat ik zou doen. Is die plaat helemaal dicht doen en dan die buis tussen je frame zou ik bij je balhoofd ook zown ronde vorm terug laten komen.

Een beetje zoals dit

Meer het is nu ook wit dus valt Xtra veel op als het dezelfde kleur heeft is het heel anders.
                                En wel een ronde balk tussen je frame laten lassen. Een dikke ronde dat staat het vetste!

Maar dat zou ik doen dan.Al las je hem helemaal dicht maar net wat je mooi vind :p

ciaoracer
                                Topic starter

Hey,

Ik heb nu dat achterspatbordje gelijk poliniciao het zei minder steil gemaakt.
                                  Ik zal er strak even een foto van posten. Ik weet nu niet of het mooier zou staan gelijk poliniciao het zegt met dit achterspatbordje of toch volledig dicht.:?

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 634)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.