- Dit onderwerp bevat 633 reacties, 66 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 4 maanden geleden door TimoO_.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 december 2006 om 21:32 #269911
Ik heb hem er eens ondergegooit en de brommer eens aangedaan. Dat heeft echt een heel mooi geluid en hij trekt nu volgens mij stukken beter als die leo krul, omdat ik vind dat je die niet fatsoenlijk kunt bevestigen die krul. Heb ook al foto’s gemaakt maar die zet ik er morgen op. Maar ik ben heel content over die uitlaat.
16 december 2006 om 12:18 #269912Jaja ik heb er eens foto’s opgegooit van de uitlaat.:D
16 december 2006 om 14:54 #269913Echt supernette uitlaat! En ook nog exclusief 🙂
Heb je ook een foto hoe die onder je brommer zit, want k ben benieuwd hoe die deuk eruit ziet als hij eronder zit..16 december 2006 om 15:18 #269914ik vind die uitlaat altijd nog niet mooi.
en ik heb er nog geen echt goed zien presteren op die van hc_mike na.
en ik hou meer van zeldzame uitlaten.
zoals simonini uitlaten.
polini sp,top one zie je veel maar is gewoon mooi
maja ieder zijn eigen smaak16 december 2006 om 15:35 #269915hey poliniciao,
Ik heb gister avond even foto’s gemaakt van hoe hij er onder de brommer uitziet, maar heb nog niet de kans gehad om de foto’s even op internet te zetten. Ze komen als het goed is vandaag nog er op dan kunnen jullie eens zien.
De brommer zelf staat er dan ook op, maar heeft geen zijkappen er op op de foto en is nog lang niet volledig klaar, maar dan zien jullie wel al wat de vorderingen zijn.
16 december 2006 om 17:20 #269918joey636 :
ik vind die uitlaat altijd nog niet mooi.
en ik heb er nog geen echt goed zien presteren op die van hc_mike na.
en ik hou meer van zeldzame uitlaten.
zoals simonini uitlaten.
polini sp,top one zie je veel maar is gewoon mooi
maja ieder zijn eigen smaakJoey, mike heeft een ‘gewone’ HM, dit is een oudere versie waarvan er maar 49 gemaakt zijn! In gloednieuwe staat. (kijk maar es op japies site!) Lijkt me wat zeldzamer dan simonini hoor 😉
16 december 2006 om 17:33 #269919Ik weet eigenlijk niet of die dan zo zeldzaam zijn. Volgens mij is er al een groot deel van die uitlaten wat ik heb op het schroot beland. Dus het zou wel goed kunnen jah. De foto’s zijn in aankomst.
Kom jij trouwens ook naar de meeting in Zolder als die er gaat zijn?17 december 2006 om 10:16 #269923Hier zijn de foto’s van hoe hij onder se brommer zit. De brommer zelf is wel redelijk vuil, maar is ondertussen wel weer afgewassen en de kap kreeg ik er niet meer tussen dus moet ik eerst de uitlaat terug los halen de kap er op en dan de uitlaat terug er onder dan past hij wel:D
Maarjah hier zijn ze dan. Ze zijn wel redelijk donker had ze ’s avonds gemaakt.

En nu maar de commentaar he.
17 december 2006 om 10:35 #269924oppassen met wheelies , anders ben je je demper kwijt.
Staat er mooi op , hoe rijdt hij nu???17 december 2006 om 10:39 #269925Jah daar was ik ook al achter gekomen, maar heb de brommer eens naar achter gehouden, maar valt eigenlijk nog wel mee, want dan moet je wel heel fel naar achter gaan en al van controle verliezen.
Ik had er gister avond even mee gereden naar iemand toe en dat was 1km verder dus ben nog niet volgas kunnen gaan, maar hij trekt wel leuk vind ik en het is een poulie aandrijving.
Heeft ook een lekker geluidje. Hij is wel ietsje luider als de leo krul.17 december 2006 om 11:26 #269926Mooie handmade

alleen hij hangt wel wat laag he, uitkijken 🙂
veel succes verder met je project 😉 ik ben benieuwd:D17 december 2006 om 12:00 #269927toen ik hem bij mijn thuis er op zette dacht ik die hang wel veel te laag hoor, maar toen ik hem eens zo plat mogelijk naar rechts deed kwamen mijn voetsteuntjes bijna tegen de grond dus ik denk zelf dat je nooit zo plat gaat liggen in de bocht:)
Hier heb ik dan ook nog de kleurcombo van R.oel:

Hij zei dat ik beter dat niet kan dicht maken bij mijn wiel omdat het dan te veel blauw ging worden.
17 december 2006 om 13:04 #269928
R.oel !haha ik heb gezegd dat IK dat niet zou doen, wat jij doet moet je natuurlijk helemaal zelf weten he, ik vind t best mooie kleuren zo eigelijk.. 😉
17 december 2006 om 13:10 #269929ah das goed he merci.
Alleen nu moet ik nog gaan wachten tot het voorjaar dat ik hem kan gaan spuiten. Zou het mss ook gaan als ik een kacheltje op elektriciteit plaats in een ruimte en daar ga spuiten?Ik ga wel binnenkort die baar er tussen lassen en het zadelsysteem wegwerken. Ik denk dat ik mij dan zo een zadel gelijk jullie hebben kopen.
En bij dat wiel daar ben ik eigenlijk nog over aan het twijfelen. Moet nog eens zien eigenlijk.
17 december 2006 om 13:49 #269931
.-{2F4OV}-.Ey ciaoracer,
had je niet ook zo’n plaatjes gemaakt voor die stabilisatoren?
Zo ja… Waarom maak je die er niet op?Mooie uitlaat

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.