Vespa-Ciao.NL
:: Ciaoracer’s special Finished!

Home Forums Perso’s Projecten Ciaoracer’s special Finished!

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hannesjeuh
    Bijdrager

daswel ne heten auto wi=)
      en e heet kleurtje;)

ciaoracer
      Topic starter

dus het zou wel een leuke kleurcombo zijn?

Kelvin
        Bijdrager

jah zeker:thumb

mooi ik heb ook ongeveer zoiets ik heb metalic blauw met wit.

ciaoracer
          Topic starter

Het wit vond ik weer zoiets van dat dat wat te snel vuil word en vind dit wat te normaal. Het zilvergrijs vind ik er dan ook weer goed bij passen. Welke kleuren zou jij zeggen dat ik grijs zou doen en welke delen blauw?

Kelvin
            Bijdrager

[thumb=datas/thumbs/697-oc31_001.jpg]697-oc31_001.jpg[/thumb]

hier was hij nog kaal en pas gespoten.

ciaoracer
              Topic starter

Hey, Ik ben dus van plan om mijn brommer in de kleuren metallic blauw en zilvergrijs te gaan spuiten(kleuren staan ietsje hoger ook op een foto bij een auto) Maar ik ben echt zeer veel aan het twijfelen welke onderdelen ik nu precies welke kleur ga doen.
                Nu wilde ik dus vragen voor jullie mening. Wat zouden jullie dan metallic blauw doen en welke onderdelen het zilvergrijs?
                Ik hoor het dan wel van jullie.

ciaoracer
                Topic starter

Hallo, ik heb me dan maar eens even geamuseerd met paint. eentje heb ik gemaakt en bij de andere had JL zich even geamuseerd. Denken jullie dat dit de juiste plaats zou zijn of zouden jullie toch bepaalde onderdelen de andere kleur doen.

Deze heeft JL gemaakt

deze heb ik dus gedaan

joey636
                  Bijdrager

ik zou voor die eerste gaan van JL zeg maar.
                    dat is tog die van roel of niet??
                    maarja je moet het zelf weten

.-{2F4OV}-.

Die eerste ziet er idd wel netjes uit ja:D

Succes ermee:thumb

joey636
                      Bijdrager

word de setup die je er nu in hebt staan ook de setup voor je brommer?
                        of komt er nog iets speciaals bij?

ciaoracer
                        Topic starter

Ik denk wel dat ik mijn bagagerek ga houden of weten jullie mss hoe ik deze er kan afhalen zodat ik toch nog mijn zadel er op kan zetten want ik heb een px veersysteem. Of zou ik mss zo een zadel kunnen kopen wat jullie hebben en dan dat open maken vanboven dat het zadel er wel in gaat?
                          Normaal blijft het dezelfde setup, maar dat met een leovinci handmade waar er maar 47 van gemaakt zijn en met een vario er op.
                          Voor verdere tips ben ik zeer geinteresseerd.

joey636
                          Bijdrager

een gefreesde krukas en een simonini racing :thumb
                            scheelt je weer wat snelheid:P

ciaoracer
                            Topic starter

Oei dat is waar jah dat moet ik nog in mijn setup veranderen de krukas is bijgewerkt. En met die simonini racing bedoel je dus de uitlaat. Die kost mij nu nog jammer genoeg te veel.
                              Hoe noem je dat precies als je krukas bewerkt is? dan kan ik dat in de setup zetten.8)

Weten jullie mss ook hoe ik dat met mijn zadel op kan gaan lossen?

R.oel !

haha als je een meer “echt” beeld wilt hebben moet je me ff pmén, dan maak ik t je wel met photoshop…
                                wel zou ik dan een gedeelte op je kap ofzo ook zilver/grijs maken, omdat t anders denk ik wat te veel blauw wordt, mar dat is mijn mening he 😀

ciaoracer
                                Topic starter

jah dat dacht ik zelf ook jah, maar weet het nog altijd niet zeker en ben er aan het twijfelen.
                                  Je hebt pm.

Jaja ik heb nu ook mijn leovinci handmade binnen. Hij is echt heel vet met carbon demper.
                                  Foto’s ga ik proberen vandaag nog op pagina 1 te zetten.
                                  Echt waar Jayton heel fel bedankt nog daarvoor:thumb. Het is ook niet normaal hoe goed de uitlaat was ingepakt. Dus ik kan alleen maar zeggen als je iets wilt bestellen bij Jayton, doen zou ik zeggen.

Voor de kleurcombo is het altijd nog fijn voor nog wat opmerkingen.:D

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 634)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.