Vespa-Ciao.NL
:: Ciaoracer’s special Finished!

Home Forums Perso’s Projecten Ciaoracer’s special Finished!

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

G-no
    Donateur

Het ringetje dient om te borgen, maar met een borgmoer is dat niet meer nodig. Ik ben benieuwt (bang)of het nylon de schroefdraad raakt.
      Btw geinteresseert in een setje 4 spakers? Zullen hem veel beter staan!

ciaoracer
      Topic starter

Heb je mss geen 3 spakers? Hoeveel vraag je voor die 4 spakers?
        Ah dus je bedoeld dat je de brommer wel mooi vind alleen het nadeel zijn de velgen?:D

G-no
        Donateur

Voor de 4spakers wil ik 15 euro omdat ze kutlak hebben (eerder verf, het is gewoon met een kwast erop gesmeerd) dus die moet je ff in de afbijt zetten en opnieuw spuiten, dan heb je zekerweten een mooi setje velgen. Je brommer is mooi op het blauw en de velgen na.

ciaoracer
          Topic starter

jah de blauwe voorvrok heb ik inmiddels niet meer en dat vanachter dat blauw ga ik ook weg doen vind ik zelf ook niet zo mooi:kots

Nog even een vraagje zit er een klok in de velgen en banden? Heb je mss een foto er van?

G-no
            Donateur

het zijn wel helemaal kale velgen behalve de voorvelg, daar zit nog een rempot en as enzo in.

ciaoracer
              Topic starter

Wat bedoel je precies met kaal dus geen banden en vanachter geen klok er in?
                Waar woon je precies in Maastricht? Meer in de stad of meer naar de buitenkant toe?

G-no
                Donateur

Idd, geen banden en geen klok, ik woon in scharn (postcode 6226) dus in een buitenwijk

edit: Ik zie dat je nog op zoek bent naar een racestuurtje, deze heb ik niet liggen, maar als je hem komt ophalen in maastricht moet je ff langs F.A. Cap gaan. Daar heb ik mijne ook vandaan.

ciaoracer
                  Topic starter

Wat voor een stuurtje heb jij precies? Even een fotootje als je zou willen.
                    Even vragen aan mijn pa of die dat wijkje goed kent:D
                    Die winkel kende ik al jah maar nog nooit aan gedacht om dar een stuur te gaan halen.
                    Hoeveel heb jij precies ervoor betaald?

G-no
                    Donateur

volgensmij had ik maar iets van 15 euro voor dit stuurtje betaald:

ciaoracer
                      Topic starter

Is dat zo eentje die op een tnt GELIJKT?
                        Verkopen ze daar trouwens ook handvaten of weet je dat niet=

Ik moet nog even kijken voor die velgen, want ik denk dat ik ze dan niet zelf kan komen halen, maar dat mijn pa ze komt halen rechtstreeks vanuit zijn werk.

ciaoracer
                        Topic starter

Ik heb maar weer eens een paar leuke dingen gekocht bij scootextreme en die heb ik nu dus ook al thuis liggen.:D
                          Stuurtje komt een dezer dagen binnen.

G-no
                          Donateur

Foto’s? en welke onderdelen heb je gekocht?

TimoO_
                            Donateur

als je nog handvaten nodig hebt en de 4 spaaks van G-no wilt kopen, kan je bij G-no tegenover bij een fiets/brommer winkel handvaten kopen. zie G-no’s handvaten, geen plastice rotzooi dus

ciaoracer
                              Topic starter

De foto’s heb ik op mijn eerste pagina gezet. Ik zet dus meestal de foto’s daar en niet zomaar willekeurig in het topic.

Hoe noemt die winkel tegenover g-no?

ciaoracer
                                Topic starter

Hallo mensen,

Er is weer iets in mij op gekomen. Ik vind mijn kleur ondertussen vrij saai en te normaal dus ben ik eens gaan zoeken naar een leuke kleurcombo. Nu ben ik dus uitgekomen op de kleurcombo van de auto hieronder en wil ook ongeveer dezelfde plaatsen als de auto ook heeft gaan doen. Dus gelijk de achterbumper grijs wil ik het spatbord vanachter ook grijs gaan maken en het frame blauw van de auto, dan ook van de brommer.

Geef jullie mening maar en mss ook wat ik mss het beste blauw kan maken en het beste zilvergrijs.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 634)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.