Vespa-Ciao.NL
:: Ciaoracer’s special Finished!

Home Forums Perso’s Projecten Ciaoracer’s special Finished!

4 berichten aan het bekijken - 631 tot 634 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

Zeer mooi ding Mick:thumb
      En voor een nog niet optimale afstelling vond ik hem toch al best wel hard gaan, haalde hem op de meeting maar net in met m’n MidiCiao, ik reed zo’n 75/80 echte TomTom gemeten km’s;)
      Trok ook al 1,4 Kw op de rollerbank geloof ik met originele variovertanding:D

ciaoracer
      Topic starter

@iedereen:

Thx voor de reacties. Er zijn hier en daar inderdaad wat dingen die beter na gekeken moeten worden.
        Maar op 3 dagen tijd ging dat even niet beter.

En haha inderdaad jou midi-ciao ging nou niet echt véél sneller langs mij door dus de 70 haalde ik wel denk ik.

ciaoracer
        Topic starter

[center]@iedereen:[/center]

Hartstikke bedankt voor jullie hulp als ik vragen had en gewoon voor alles, anders was mij dit nooit gelukt om deze brommer zo te krijgen.

Maar jammer genoeg is het virus over gegaan nu naar een Volkswagen Golf 1 Cabrio waar ik nu al vollop aan bezig ben. En bezig ben mijn rijbewijs te gaan halen.

Daarbij staat deze brommer dus te koop in onderdelen. En als je iets zou willen vraag het gerust via een pm heb bijna alles nog momenteel op varioset, simonini uitlaat en killswitch na.

Hier gaat dus niks meer geupdate worden.

Groeten aan iedereen :thumb

sombrero
          Bijdrager

je kunt misschien wat foto’s van de auto posten 😀

4 berichten aan het bekijken - 631 tot 634 (van in totaal 634)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.