Vespa-Ciao.NL
:: Ciaoracer’s special Finished!

Home Forums Perso’s Projecten Ciaoracer’s special Finished!

15 berichten aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Donateur

doe dan met een slijpsteentje 😛

ciaoracer
      Topic starter

😀 Waarom dat?:P

Ben je toch zo door je plamuur heen. IK wil gewoon dat je de lasnaden helemaal niet meer ziet.:D Dus plamuur ik echt alles weg.

ciaoracer
        Topic starter

:thumbHeb me vandaag maar eens geamuseerd met een filmpje te maken op windows movie maker over mijn brommer. 😀 Ben eht nu aan het opslaan en dan zet ik het morgen op youtube.;) Jullie zullen deze dus morgen zien verschijnen. :thumb

diac
          Bijdrager

goeie shit.

Roger102
            Bijdrager

BETER !
              Ben benieuwd :thumb

ciaoracer
              Topic starter

Dit is de link naar het filmpje. ;)Deze doet het nu nog niet, maar zal het over een uurtje neem ik aan wel doen, omdat het nog gecontroleert moet worden ofzoiets denk ik.

Klikkerdeklik

Roger102
                Bijdrager

Eey echt super vet !
                  Echt goed om te zien hoe je van beun brommer naar een mooi racertje bent gegaan :thumb

ciaoracer
                  Topic starter

Danku.:D

Njah hij is nog lang niet af hoor.;) Maar de allerlaatste foto zo staat die er nu bij. Dus kon niet echter verder gaan natuurlijk. Maar de verdere vorderingen komen in het volgende filmpje.;)

Bedankt voor de eerste comment al.:thumb

ciaoracer
                    Topic starter

=)Goed nieuws:D

Ik had gister eens zin om mijn cilinderkop op het motorblokje te plaatsen. Had ik ook gelijk maar de ontsteking plus het vliegwiel er op gezet.

Nu had ik vandaag toen ik uit school kwam direct het motorblokje onder mijn bravo frame g

ArvidW
                      Donateur

Dat hij zonder gas geven start is al een goed teken:), snel afmaken die hap en ermee gaan karren 😀 (okey, ook nog inrijden:P)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                        Home made engine dyno

ciaoracer
                        Topic starter

Hier het filmpje. Alleen vrij slechte kwaliteit. En het blokje zelf loopt ook niet echt soepel.;) Dit door een te grote sproeier. Maarjah wel een bewijs dat die loopt.:D Het is trouwens wel met een citypowertje;) Dit om mijn mooie simonini racing nog niet te gebruiken met het vieze weer buiten nu.;)

KLIK

ciaoracer
                          Topic starter

Ok vandaag de simonini racing eens er onder gezet. Pas deze nog niet eens helemaal geweldig. De flens van de simonini cilinder lijkt wel juist of het een 22.5 m is. Of hoeveel is die grotere versie. Ik krijg namelijk de racing er niet goed onder. Moest zelf met de rubberen hamer er op slaan om hem er op te krijgen en had hem toen nog niet volledig er op gekregen.

Nu DENK ik zelfs dat mijn koppakking ook nog gescheurd is. Want ik zie allemaal verbrande olie tussen de cilinder en de cilinder kop zitten. Als ik met mijn hand hier onder zit voel ik ook lichtjes lucht hier vandaan komen. NU weet ik niet of dit komt van met het boormachine te starten en dan geen decompressie hendel in te duwen, dat de druk hierdoor mss te hoog is geworden voor de pakking.

Nu moet ik dus de flens eens gaan nakijken En de koppaking. Ik heb er nog niet eens mee gereden, alleen nog maar stationair gedraaid en beetje met de gas gespeeld. Raar dus dat dit allemaal al is. Het nadeel van de uitlaat vind ik wel dat deze aardig wat lawaai maakt en niet echt geweldig dempt.:)

hansieb
                            Moderator

Zou absoluut niet gaan hameren!!! je hebt een alu cilinder uitkijken dus :pest

ciaoracer
                              Topic starter

Ik ga eens kijken, mss maak ik de flens van de cilinder wel iets dunner ofwel maak ik de flens van de uitlaat iets dunner. Ik bedoel dus het metaal niet de diameter:D.

Ik ben nu bezig het blokje weer onder de bravo uit te halen. Koppaking was niet kapot. ik denk gewoon dat de verbrande benzine uit het tap eind gat komt. omdat het tapeind door de cilinder uitlaatpoort loopt.

Ik moet op mijn racer frame ook nog even iets gaan maken zodat ik mijn cdi kan bevestigen, omdat het een cp frame is.

Ik moet ook nog de vliegwielkoelkap er op zetten en de cilinderkoelkap.

Als ik iets heb gevonden om mijn cdi te bevestigen dan ga ik het blokje op het cross frame van mijn broertje zetten en daarop het blokje beetje inrijden. Want anders duurt het mij te lang enzo.:D IK wil gewoon weten of het blokje lekker loopt:D.

ciaoracer
                                Topic starter

Daarnet eens even complete blokje op de ciao van mijn broertje gelegs dat ik eens kon rijden, want met de bravo ging dat nog niet echt.

Zit nu sproeier 74 in en zonder luchtfilter. HIj wil voor geen meter optrekken nu en ik denk zelf dat dat aan de originele trekveren ligt. ALs ik dan eenmaal een 10-15 per uur rij dan begint die eindelijk toeren te maken. Dan gaat die langzaam door tot de 25 en dan in eens een heerlijke boost tot de 50 en dan trekt die nog eens harder door. EN toen stopte ik met gas geven haha Vond dat dat wel effe goed was. WIl hem ook niet direct kapot rijden.

NU had ik eens naar de bougie gekeken en vind hem nogal donker. Ook al rijd ik zonder luchtfilter enzo.

NU weet ik niet precies wat ik zou doen, maar ik denk dat ik stukken strakkere trekveren in mijn koppeling zet, zodat het blokje direct genoeg toeren maakt en dat die direct lekkerder vertrekt. En ik moet misschien ook even de sproeier gaan veranderen, maar laat die nu even zitten voor de veiligheid.

De uitlaat vind ik wel aardig wat herrie maken. Als ik zo wat terug geef met de gas dan begint die best lekker te knetteren is wel grappig Maarjah het blok loopt dus en rijd ook, alleen nog niet echt soepel. Maar hier word aan gewerkt.

Jullie mogen altijd een mening geven wat ik beter nog even verander aan het blokje.

15 berichten aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 634)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.