- Dit onderwerp bevat 633 reacties, 66 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 4 maanden geleden door TimoO_.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 januari 2008 om 21:04 #263069
kan ook met vloeibare pakking he. maar pakkingpapier is inderdaad handiger.
20 januari 2008 om 21:51 #263070TimoO_ :
kan ook met vloeibare pakking he. maar pakkingpapier is inderdaad handiger.vergeet niet dat een papieren pakking 0.5mm dik is
en als je er vloeibare pakking tussen doet is het hoogstens 0.1mmals je dan al een wat oudere cilinder hebt gaat hij lekker op je stootrand neuken 😉
22 januari 2008 om 14:54 #263101Haha, Njah de cilinder is niet echt oud dus dat is het probleem niet. Als ik echt geen pakkingpapier kan vinden zal ik me wel gaan bezighouden met vloeibare pakking.;)
Ik heb me gister op het autosalon in Brussel een leuk speeltje aangeschaft voor als de brommer bijna klaar is.

Nu moet ik nog ergens een zeer platte 12 volt batterij ergens vandaan zien te halen die ik dan achter mijn kappen kan zetten. Ik hoop dat ik ze aan het werken krijg. Ze kunnen ook ingesteld worden in licht sterkte, flikkeren. en flikkeren op geluid. Wat kostte dit speeltje. -> =)10 euro. Net niks dus. Ik was ook nog aan het denken om stroboscoopjes er in te gaan bouwen, maar dit zal waarschijnlijk ergens in de toekomst wel worden.;)
22 januari 2008 om 14:57 #263102mooi man! hopen dat het werkt:P
zoiets wat op geluid werkt zoek ik ook nog om in me pc te flikkeren:lol22 januari 2008 om 14:57 #263103als je pakking papier nodig hebt moet je me maar een pm sturen.
stuur ik je wel een half velletje per post op22 januari 2008 om 15:29 #263104Bij mijn weten krijg je pakkingpapier in elke bromfietszaak…
Als Ja-general je er aan kan helpen is er natuurlijk ook niks aan de hand :pZeker leuk dat licht… Waar ga je het steken?
22 januari 2008 om 16:58 #263107Ja-general heeft me vandaag al direct pakkingpapier opgestuurd.:D Zeer chille dus.
Nog hartstikke bedankt. Komt zeer goed van pas.;)Waarschijnlijk gaat het licht onder de brommer komen. Zodat het op de grond schijnt.;) Hier ben ik nog niet helemaal overuit, dus ga mij dat eens een keertje zeer goed bekijken.
28 januari 2008 om 20:23 #263206Neon gaat waarschijnlijk iets worden voor meer naar een gevorderd stadium. Moet eerst een veel dunnere batterij vinden als die wat ik nu heb. Heb er eentje van een 6.5 cm dik, maar deze is me veel te dik en moet zeker en vast eentje vinden die misschien wel de helft dunner is. ALs ik die kan vinden tenminste.
Eind deze week komt mijn kill switch binnen bij de brommerboer. IS ook weer iets leuks wat meer voor de looks gaan dienen als dat et gaat werken neem ik aan.
Deze week nog een bestellinkje doen bij jmpb. Aluminium remhhendels gaan aangeschaft worden. Een nippel voor mijn gaskabel nog en nog wat klein spul voor de bravo die ik wil gaan opknappen.
Ik ga nog in een ander perso mijn vorderingen beschrijven van de andere 3 brommers die ik nog bezit, dan kunnen jullie deze ook gaan opvolgen.
28 januari 2008 om 20:36 #263207misschien moet je ff kijken naar een spartamet accu?
die zijn wel redelijk klein 🙂29 januari 2008 om 08:24 #263210kun je ook een uitlaat make voor een camino zoals je gemaakt heb voor je vespa
de setup van de camino is polini waterkoelin, 19mm caborator van dellorto,vario,luchtfilter29 januari 2008 om 09:25 #263211Hey Dum,
Aan uitlaten bouw doe ik niet.;)
Die uitlaat die ik toen aan het maken was is nog niet eens klaar geraakt.;) Deze gaat ooit in de toekomst mss eens verder af gemaakt worden.@Erwinko: Bedankt voor je tip. Ik zal eens een keertje op zoek gaan naar een accu van een spartamet. Ik heb er nu eentje van een aerox en is dus waarschijnlijk te groot.
10 februari 2008 om 12:46 #263365Gister bij de doe het zelf zaak een plastic buisje gaan halen die ik ga gebruiken als benzine slang. Het is dus een doorzichtig benzine slangetje. VInd dat er wel vet uit zien. En dan er tussen in komt een aluminium benzine filter te zitten.
Ik ga nu mijn frame van mijn kamer naar buiten dragen en mijn tankinhammen verder af plamuren en gelijk proberen te maken. Daarna met filler er over zodat dit niet meer kan gaan roesten.
Ik ben denk ik nog niet zeker van de kleuren van mijn voor vork, maar denk dat ik de 2 driehoeken. Zal ze zo maar noemen zwart metallic ga spuiten en dan de vorkpoten van onder blauw metallic spuiten. Maar weet niet zo zeker of dat mooi word.
24 februari 2008 om 18:40 #263514Zo vandaag maar weer eens wat leuks gedaan.:D Heb mijn rechter tankinham maar eens dicht geplamuurd en helemaal gelijk gemaakt met zo een mooie naad die doorloopt.:D Daarna even met filler er over gegaan, en het is bijna zo goed als 100% gelijk. De driehoeken heb ik ook nog een beetje van geplamuurd. Maar moet deze week even wat schuurrolletjes zien te regelen voor op de dremel, dan kan ik weer verder gaan werken. Want met schuurpapier lukt het me niet echt bij die driehoeken.
Foto’s komen bij verdere vorderingen ook weer.;) het volledige spuiten van de brommer begint in aantocht te komen.
24 februari 2008 om 19:27 #263515bedoel je voor de lasnaden af te werken bij de driehoeken? dan kan je toch beter een fles gebruiken en afwerken met schuurpapier (mag wel lekker grof zijn, P50 ofzo). dit is het meest goedkope en de snelste manier. met de dremel ben je zo lang bezig en het kost je lekker veel schuurrolletjes (of heb je de platen gepuntlast?).
ik zie je volgende week nog eh!
24 februari 2008 om 20:01 #263517Jep je ziet me volgende week.;)
De platen zijn gepuntlast;) Ik ga dus de naden die er tussen zitten weg plamuren zodat alles egaal word. Maar om dat zo mooi mogelijk rond te krijgen wil ik dat met van die schuurrolletjes gaan doen. Gelijk jij bij jou achterspatbord had gedaan.;)
Ik had je dat toen nog gevraagd hoe je dat zo mooi rond had gekregen. EN jij zei met schuurrolletjes op de dremel.:D Dus dan ga ik dat ook doen.
Maar er is echt nog véél pamuur werk te doen.=)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.