Vespa-Ciao.NL
:: Ciaoracer’s special Finished!

Home Forums Perso’s Projecten Ciaoracer’s special Finished!

15 berichten aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

mooie bestelling man,

wat ik vreemd vind, is dat jouwn simonini racing anders lijkt als mijne! (jouwn demper zit std recht naar achter)
      normaal was dat altijd richting het wiel.

hier foto:

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

ciaoracer
      Topic starter

Heb idd weer een hoop klein spul gekocht. Maar is eigenlijk nog niet genoeg hoor. Maarjah langzaam eens beginnen met opbouwen.;)

De brommer wil ik metallic blauw gaan laten spuiten. Velgen worden zwart gecoat. Voorvork weet ik nog niet precies.

@ Herr flick. De uitlaat zit er maar provicorisch onder. Er ligt ook geen cilinder en carter onder. Vanachter zit die vast met een boutje en vanvoor met een trekstrip. En ik denk dat het daarom lijkt dat die anders is. Ik denk dat dit uiteindelijk gaat veranderen als er een blokje onder ligt.;) Dit was gewoon om eens te laten zien hoe het er ongeveer uit zag.;)

diac
        Bijdrager

mooie aanwinsten..;)

toch maar snelgas? 😛
          is echt super relax man.. en zeker kun je daar precies mee op een tempo blijven.. vind het zelfs nog makkelijker als je eraan gewend bent.
          en doe maar duur, met je tomaselli! :lol

:thumb

Bartjee
          Donateur

Ik heb ook de tomaselli, dies echt chill:) Ook idd echt veel beter want als ik bijv op die citta van Arvid aant rijden ben haha:P Dan loop je echt een partij aan die gashendel te hengsten man:P

diac
            Bijdrager

ja idd, krijg je echt een lame pols van.. jezus:lol
              Ciaoracer had bij mijn snelgas gevoeld hoe kort het gas was, hij schrok er echt van haha:P

hansieb
              Moderator

Snelgas ownt ookal is het bij een 13mm 😀

Ik hoop binnenkort wat leuke updates te zien dit is en blijft gewoon een tof ciaotje!

ciaoracer
                Topic starter

Zo mijn laatste aanwinst plus gelijktijdig vordering is een 3.5-4 cm verlaagde tomos a35 voor vork.;) Ik wil kijken dat ik hem mss nog een 1 cm naar beneden haal, maar dan heb ik geen tot totaal niks van voor vering. Dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit want is toch niet voor dagelijks vervoer. Maar ik bekijk het mij nog even.

Ik heb van alles foto’s gemaakt. Ik ga hier waarschijnlijk volgende week een howto van maken. Als iemand dit nuttig vind dat ik dit doe?

diac
                  Bijdrager

niet doen, je hebt nou al bijna geen vering! een hobbel en je hebt houten billen!:pest
                    maak maar eens foto’s volgens mij gaat het er wel bruut uitzien=)

sjaak trekhaak

ben benieuwd na de foto`s want gaat volges mij ook vet uitzien.

TimoO_
                      Donateur

ik wil mijne ook nog verlagen. kan je misschien erachter komen hoe die dat waar jij die vork vandaan hebt dat gedaan heeft?

jaja rare zin maar ik wil dus weten hoe je die voorvork moet verlagen 😛

ciaoracer
                        Topic starter

@ Timo:Ik heb dit zelf gedaan.:D

Staat er toch duidelijk bij dat ik dit gedaan heb en dat ik er begin volgende week een howto van ga maken.:D

Maarjah dan weet je het nu.:thumb Je zult volgende week een howto zien verschijnen.

Ik zeg je wel even dat je de voorvork beter niet verlaagd als je er bv nog dagelijks mee zou gaan rijden. Het maximum op de manier dat ik hem verlaagd heb is 5.5. Als je hem zoveel verlaagd veert die wel helemaal niet meer.:D Dus het is helemaal wat je wilt dan.

Maarjah als jullie het nuttig vinden maak ik komende week een howto. Heb van alle stappen een foto gemaakt.;)

ciaoracer
                          Topic starter

Hier even een snelle foto gemaakt. Ik vind eigenlijk dat ik hem nog 1 cm moet verlagen. Dit is mij eigenlijk nog te weinig wat ik nu gedaan heb. Als ik die 1 cm nog verlaag heb ik wel geen vering naar mijn weten. Maarjah alles voor het uiterlijk.:D Ik ga er toch niet mee op oneffenbaan mee rijden.

Ik weet niet of jullie het zien dat hij verlaagd is.:lol

Zo was die: Je moet beetje anar de voor voek zelf kijken om het verschil te zien.;) Omdat je het zo anders niet goed kunt zien het verschil.

Naar mijn eigen mening vind ik hem nu mooi recht staan in plaats van het naar voren leunen dat ik eigenlijk wil gaan creëren. Maarjah.

ArvidW
                            Donateur

Niets aan doen, staat echt nice zo ! 🙂 Vind het ook een mooie voorvork, goed alternatief voor EBRommel.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                              Home made engine dyno

ciaoracer
                              Topic starter

Ok dankje ArvidW. Ik zal het dan wel merken als ik er eenmaal mee ga rijden en als die klaar is. Als die me dan nog te hoog is verlaag ik hem gewoon nog een beetje.:D

Deze avond ga ik mij aan de howto begeven.;)

ciaoracer
                                Topic starter

Voor de geinteresseerden.:D Ik heb de Howto van het verlagen van de voorvork online gezet.;)

Nu had ik even een vraag. Heeft er toevallig niet iemand een vel pakkingpapier voor mij bij zijn thuis liggen? Want ik moet een nieuwe voetpakking hebben voor mijn simonini cilinder. Ik vind deze alleen niet nieuw ergens.:(

15 berichten aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 634)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.