- Dit onderwerp bevat 633 reacties, 66 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 4 maanden geleden door TimoO_.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 december 2007 om 23:32 #262592
Waarschijnlijk ga ik de leo handmade verkopen. jammer genoeg. En dan komt er een simonini racing voor in de plaats.
Als er iemand interesse zou hebben pm’t die mij maar. Zit nog originele doos bij. Originele papieren zitten er nog bij. Eigenlijk dus ene zo goed als nieuwe ‘oude’ uitlaat. De blanke lak is wel al beetje aan de kant van de flens eraf maar dit kan zo met ene laagje blanke lak weer terug er op egdaan worden. Uitlaat is niet geroest en heeft een carbon fiber demper.
Iemand die zijn simonini racing verkoopt pm’t mij ook maar ben dan geinteresseerd.
9 december 2007 om 01:31 #262593Is het de laag model Handmade, zoals in je signature? En heb je interesse in een inruil van een Simo racing? De Simo is prima, moet alleen netjes gemaakt worden. (roest, niet rot)
I came, I saw, and I forgot what I was doing...10 december 2007 om 09:36 #262615Je hebt pm;)
11 december 2007 om 13:32 #262616Ok nu zit ik te twijfelen tussen 2 uitlaten.
Ik zit in mijn hoofd met de simonini racing of de simonini calibrata.=)
Welke zou het het beste gaan doen op mijn setup? Topsnelheid, optrekken. Ik hoor het wel van jullie.
11 december 2007 om 13:38 #262617Van wat ik mensen heb horen zeggen zal ik als ik jou was de racing nemen. Calibrata is voor 70cc volgens mij niet zo super.. Begint pas echt in de hogere toeren iets te doen.. Kan dus beter een racing nemen want die doet op jou setup meer dan de calibrata;) (TOCH!?:P)
11 december 2007 om 13:40 #262618jup klopt helemaal calibrata is egt een 80cc uitlaat ze hebben hem daarom ook gelevert op de simonini kit (neej geen 100Cc maar is iets ook van 80cc)
ik zou voor de simonini racing gaan vette uitlaat en goed voor 70CC
11 december 2007 om 13:44 #262619Ok bedankt jongens;)
Dan ga ik nu maar zorgen dat mijn leo handmade genoeg geld op brengt dan kan ik binnenkort bij de grote bestelling op jmpb ook de simonini racing er bij gaan plaatsen.;)
Word waarschijnlijk een bestelling van een ongeveer 25 onderdelen. En iets meer als 200 euro’s denk ik=) NA die bestelling moet ik als het goed is alles hebben om mijn brommer volledig af te maken.
14 december 2007 om 14:31 #262641Volgende week ergens een bestelling plaatsen op jmpb. Dit is de lijst;)
1.Binnenband Deestone. 2.00/2.25 X 16 Inch
2.Voorspatbord Chroom.
Model AERO.
3.Achterremkabel Vespa CIAO.
4.Decompressiekabel Vespa CIAO.
5.Gaskabel Vespa CIAO.
6.Olietankdop.
Vespa CIAO MIX.
7.Tankdop met slot.
Vespa CIAO.
8.V-Snaar 912.
Vespa Ciao. ( Voor poulie 65 / 70 )
9.Voetplank Chroom.
Passend voor Vespa CIAO.
10.Voorremkbale Vespa CIAO.
11.Bout Motorophanging.
M6 X 120.
Gilera Citta.
12.Remgreep Alu Links Citta
13.Voorwielas Compleet Gilera Citta.
14.Treeplankmoer Citta.
per stuk.
15.Treeplankbout M6 Gilera Citta.
Per stuk.
16.Bout M10 X 20 Lagerplaat Vespa
17.Olie Achtercardan Citta
18.Remhandleset Links Citta
19.Poeli Citta 65MM
20.Kabelbevest. Achterrem Citta
21.Benzinefilter ALU Zilver
22.Koppakking 65CC Citta
23.NGK Bougiekabel RACE
24.Simonini uitlaat,
Model Racing.
Einddemper Aluminium.
25.DUO-Voetsteunset Maxi
26.Poeli Citta 70MMNjah het is niet echt een kleine lijst te noemen =) Maarjah na deze bestelling heb ik genoeg besteld op jmpb:D Hierna moet ik bij de plaatselijke doe het zelf zaak nog even alle boutjes nieuw gaan kopen:D En dan moet ik als eht goed is bijna klaar zijn met mijn racer.
Over paar weken worden de velgen ook hoogglans zwart gecoat en de vork delen worden waarschijnlijk ook zwart gecoat.
EN dan het frame ga ik metallic blauw spuiten. EN dan wat kleine details ook blauw denk ik. Moet dit alleen nog even goed gaan bekijken welke dingen ik welke kleur ga doen.In de kerstvakantie ga ik ook nog even uitzoeken hoe ik die tomos a35 voorvork kan verlagen. Want vind dat die vanvoor nog lager mag. Dus hopelijk lukt me dit. Moet dan wel even gaan uitzoeken hoe dit moet.
14 december 2007 om 17:14 #262642lekker grote bestelling 😀
26 december 2007 om 15:50 #262763Hey,
Ik ben ook er over aan het denken om een grote S van Simonini in mijn kap te gaan frezen, maar vraag mij af of jullie dat dan niet een beetje te na aperig vinden van 2f40v?
Ofwel maak ik een S in de driehoeken die ik heb dicht gemaakt.
Jullie zeggen maar wat jullie er van vinden of iets anders weten om deze brommer specialer te maken.
26 december 2007 om 16:02 #262764Tsja opzich wel leuk idee, maar het leukste is natuurlijk om zelf iets te verzinnen is origineler:D Aangezien Sil ook al een S in zijn kap heeft. Verzin anders gewoon een raar figuur ofzo:P Of net zoals ik heb gewoon iets van 2 strepen. Denk niet dat het zo mooi is als je dat in die driehoeken doet. Die moet je juist zo mooi strak houden:D
26 december 2007 om 18:22 #262765Ik weet wel al welke tekens ik op mijn carters en in mijn frame ergens ga zetten.
Ik wil MR In elkaar verwerken Zodat eht eigenlijk 1 teken word. De M staat voor de eerste letter van Mick En de R staat voor de eerste letter van mijn achternaam.Nu moet ik nog even een soort van mannetje gelijk het HEBO mannetje maar dan weer net iets anders gaan proberen te verzinnen zoals bart zegt.
Goed idee jonge.

Als ik een afbeelding verzonnen heb zal ik deze laten zien hier op het forum en dan kunnen jullie zeggen of dit iets is om te verwerken in die bolle delen in de zijkappen.
9 januari 2008 om 15:18 #262842Hey,
De grote bestelling is binnen gekomen;).
Zitten aardig wat leuke dingetjes bij.
Heb mij ook een 2 weken geleden een bravo aangeschaft voor 10 euro.=) Met belgische papieren. Overgekocht van Diac hier van het forum. Deze ontbreekt wel aardig wat dingetjes, maar is wel weer iets leuk om op te gaan knappen en verder te verkopen.;) Hier komen ook zo snel mogelijk foto’s van hier in het topic.
Mijn leovinci handmade uitlaat heb ik ook geruild tegen een elektronisch origineel kickblok. Deze vertoont ook beetje roest op het tandwiel enzo, maar ga ik allemaal mooi opknappen en ga ik monteren op mijn originele ciao mix die voor het straatgebruik bedoeld is.
Onder de bravo ga ik het blokje leggen die nu onder mijn ciao mix ligt.
En het blokje voor mijn racer is bijna klaar. Moet nog een beetje beter geflowed worden en dan kan ik alles weer in elkaar gaan steken.
Foto’s van alle vorderingen probeer ik zo snel mogelijk hier neer te zetten.
10 januari 2008 om 22:35 #262868Hier dan een paar verwachte foto’s van de spulletjes die ik van jmpb heb. De foto’s van de bravo komen nog en van het kick blok ook nog.

10 januari 2008 om 22:38 #262871Pfff weer een hoop klein spul:P Mooie uitlaat en ciaotje begint er al nice uit te zien:) Wanneer wordt ie gespote en welke kleur wordt ie eigenlijk?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.