- Dit onderwerp bevat 633 reacties, 66 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 4 maanden geleden door TimoO_.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 augustus 2007 om 22:36 #273349
Hehe leuk leuk. Jah dat metallic zwart vind ik echt vetjes uit zien. Maarjah mijn brommer word dus metallic blauw met metallic zwarte velgen.
Morgen beginnen aan spoelpoorten uit te tekenen in mijn elektronische cartertjes.
Klein carterdeel is al berwerkt, maar ga ik proberen nog verder af te werken dus de spoelpoorten nog verder in het cartertje door te trekken.20 september 2007 om 21:40 #273661Ok ik heb een groot probleem.
Ik was dus bezig met de spoelpoorten door te trekken in mijn klein carter gelijk ik hier boven besprook. Nu was ik het dus lekker aan het doortrekken en mooi gelijk aan het maken enzo. En wilde het toch nog even net iets meer doortrekken en net ietsje dieper maken meer naar achter. Tot dat ik er potverdikke een zeer klein kijkgaatje in gemaakt had.:boos
Nu wilde ik dus vragen wat is nu de beste oplossing dat ik kan gaan doen? Ik zou heel graag dit carterdeel nog willen houden want heb er toch wel redelijk wat werk in gestoken. Is het nu toch het beste om een nieuw klein carterdeel te kopen. OF is het mogelijk dat dit klein kijkgaatje dichtgelast kan worden door iemand die aluminium kan lassen? Of is dit geen goede oplossing?
20 september 2007 om 21:43 #273662heel jammer en spijtig, je kan het dichtsmeren of lassen niks houd, gewoon een nieuwe kopen ondanks het vele werk
20 september 2007 om 21:44 #273663zou je kunnen proberen om het dicht te lassen ja. als je niemand vindt, je komt hier toch nog langs voor die band op te halen, dan kan ik er wat epoxy-hars op smeren als je dat wilt. dan maar hopen dat het houdt.
misschien heb ik nog een klein carterdeel voor je liggen. moet je maar kijken als je er een nodig hebt ;).
20 september 2007 om 21:52 #273664ik heb er nog een voor je.. is wel egt kut al dat werk voor niets:S
20 september 2007 om 21:52 #273665@ Timo: Njah ik was net ook al aan het denken of jij er mss geen voor mij had liggen.:) Daar zou ik dan wel heel blij mee zijn.
Het geld is ook overgemaakt trouwens.;)
En als je zo een carterdeel zou hebben liggen zou ik die graag willen. Wat zou je daar voor willen? Want ik zou graag ook nog zo een vliegwiel willen hebben ofjah kopen.;).:D
20 september 2007 om 21:53 #273666[url]http://www.durafix.nl/index.cfm[/url]
Is niet heel goedkoop, maar iedereen die een gasbrandertje heeft kan het gebruiken.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...20 september 2007 om 21:58 #273667:)Njah ok dan zou ik toch voor een nieuw cartertje gaan.:D Ok het is veel werk geweest en was ook zo goed als klaar, maar dan wil je het toch nog even net ietsje beter maken en dan ga je er door.:boos Het komt ook niet zoveel voor denk ik dat je door het klein carterdeel gaat ik denk eerder door het grote. Maarjah dan beginnen we maar weer helemaal opnieuw. Ik zal er morgen eens foto’s van opzetten kunnen jullie zien war eht ongeveer is.
20 september 2007 om 22:06 #273668ciaoracer :
@ Timo: Njah ik was net ook al aan het denken of jij er mss geen voor mij had liggen.:) Daar zou ik dan wel heel blij mee zijn.Het geld is ook overgemaakt trouwens.;)
En als je zo een carterdeel zou hebben liggen zou ik die graag willen. Wat zou je daar voor willen? Want ik zou graag ook nog zo een vliegwiel willen hebben ofjah kopen.;).:D
zeg 20 euro dan voor het vliegwiel en het klein carterdeel. en trouwens, ik zag dat je het deed met sleutelvijltjes. omdat ik dan zo aardig ben enzo zal ik het je alvast wat voor-fresen, dat gaat 5x zo snel dusja, dan hoef je dat al niet meer te vijlen. ik doe het dan gewoon volgende pakking van m’n Zeta, die is ongeveer hetzelfde als je het mij vraagt.
ik moet eerst kijken of ik er nog een heb liggen, anders moet je Reiniero maar PM’en dan kunnen we regelen dat hij het klein carterdeel bij mij afgeeft.
heb je het geld trouwens al overgemaakt? ik wil namelijk écht bestellen morgen!
20 september 2007 om 22:11 #273669:DAls je even wat hoger kijkt staat er dat het geld overgemaakt is.:D
En ik heb het vandaag met de dremel gedaan.;) Dus je hoeft niks voor te doen. Ik doe het dus met de dremel en het dan daarna volledig afwerken met die sleutelvijltjes.;)
20 euro vind ik prima.;)
20 september 2007 om 22:36 #273670ok heel goed, dan ga ik morgen bestellen.
waarmee doe je dat dan met de dremel? slijpsteentje of snelfrees? als je het met een schuurrolletje kan ik nog altijd wat voor doen, want dat vreet schuurrolletjes volgens mij.
20 september 2007 om 22:40 #273671:DIk denk dat het een soort van snelfrees is. Het gaat namelijk vrij snel.;) En het afwerken doe ik met schuurrolletjes en de sleutelvijltjes.:D Dus dat gaat allemaal wel makie. Maar als ik de banden kom ophalen zal ik het klein carterdeel eens meenemen kan je eens zien hoe geweldig ik dat carter weer kapot heb gekregen:)
Maar vind het echt heel jammer dat ik er door ben gegaan want was echt mooi gemaakt vond ik als mijn eerste cartertje. Maarjah al doende leerd men zeggen he:D
6 oktober 2007 om 15:25 #273968Ik had even een vraagje. Ik wil mijn boosterpoort in het carter gaan maken. Zoals jullie zien op de foto als ik diep ga kom ik in dat gat terecht. Maar ik moet eigenlijk maar de helft hebben van dat gat. Maar dat gaat dus niet. Dus word die in het begin te diep en daarna terug smal aan het begin van de cilinder. Kan dit voor de prestatie slecht zijn? Of is er een beter oplossing om te doen? Alvast bedankt.
6 oktober 2007 om 16:16 #273969maakt niet uit of je in de gat komt.. (volgens mij:P) ik had dat toen ook.
6 oktober 2007 om 16:21 #273970is inderdaad geen ramp, maar theoretisch is het beter om het hele gat op te gebruiken, of het niet te gebruiken
(zodat je een gladde spoeler hebt, zonder kuil erin)
verschil zal niet merkbaar zijn -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.