Vespa-Ciao.NL
:: Ciaoracer’s special Finished!

Home Forums Perso’s Projecten Ciaoracer’s special Finished!

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

tvmierlo
    Donateur

ik heb alleen maar belgische blokjes zover ik weet, dus misschien kan ik je helpen. Pm me maar

vespaciao4ever
      Bijdrager

er is wel een winkel die ciao onderdelen verkoopt denk ik. ik heb er mijn city power gekocht.
        de winkel is in hasselt maar zal even voor je de tel nr en adres opzoeken;)

edit :
        ik denk dat het deze was
        BIKE & SCOOTERSHOP COX

Banneuxstraat 25
        3500 Hasselt

tel : 011 21 06 03
        fax : 011 21 06 03

ciaoracer
        Topic starter

Dankje Jorik.

Nu denk ik dat het propleem gaat zijn dat mijn condensator kapot is. Weet alleen nog niet hoe het gekomen is want vind het best wel raar. Ik heb eens gekeken of een condensator paste gelijk jullie in jullie blokjes hebben, maar dat zit weer heel anders in die blokjes.:(

De enigste oplossing die ik momenteel heb is van Tvmierlo een blokje over te kopen. Met ontsteking enzo.
          Met dat blokje ga ik zelf ook proberen een 50 cc zo snel mogelijk mee te laten rijden. Anders blijven de carters als reserve over.

Rebel

Je kan toch gewoon een Nl onsteking erin zetten?
            Die krijg je voor een paar euro 2e hands

ciaoracer
            Topic starter

Ik zal vandaag eens even kijken of een nl ontsteking in mijn blokje past. Heb hier nog zo een blokje liggen met die ontsteking waar mijn 70 cc dr evo op ligt. Als dit niet zou lukken zal het toch een belgische worden. Ik hoop nu natuurlijk van wel.

ciaoracer
              Topic starter

En hoe vordert het zo een beetje met mijn project. Voor de maating in limburg in augustus krijg ik mijn brommer niet meer af jammer genoeg.:'( Moet deze zondag ziekenhuis in en gaat 8 maanden aan vespa’s werken jammer genoeg niet meer lukken.:( Ik ag natuurlijk proberen van wel maarjah.

Maar nu ontopic.

Vandaag mijn eerste velg gespoten in metallic zwart. Wat is dat metallic mooi. HAd niet verwacht dat dat zo mooi ging zijn bij zwart.:D Zal er morgen eens foto’s van op zetten hoe de velg geworden is. Moet morgen nog een paar lekkere lagen blanke lak er over spuiten.;)

En dan maar eens de andere velg gaan schuren en mijn frame verder afwerken.

Ik ben nu nog aan het twijfelen welke kleur ikd e voorvork ga doen en het voorspatbord en het achterspatbord. Het frame word zoiezo metallic blauw. Vind ik een vet kleurtje.

Morgen kan ik voor net geen geld een elektronisch blokje over kopen met carb en cdi enzo. dus dat ga ik over kopen. zit nog cilinder en alles op.

N!CKs

is jammer dat je in het ziekenhuis moet, dat je hem niet meer afkrijgt voor de meeting.:(
                  ik wil die velg wel eens zien, hoe mooi die gespote is.
                  en zo te horen is het nog een goed blokje ook:D

ciaoracer
                  Topic starter

Ok hier de foto’s van de eerste velg die af is. Foto’s zeggen genoeg denk ik. Het is mettalic zwart uit een motip spuitbus 😉

reiniero
                    Bijdrager

ziet er mooi uit mooi gespoten ook;) nice kleurtje en welk kleur word het frame?:thumb

ciaoracer
                      Topic starter

Het frame gaat metallic blauw worden.;)
                        Ook uit spuitbussen.

N!CKs

ziet er goed uit, die velg is echt mooi en netjes gespote:thumb
                          het wordt zkkr een vette combi met dat metallic blauw:D
                          GA ZO DOOR

ciaoracer
                          Topic starter

[center]OK jongens dit project kan ongeveer een 3 maanden stil blijven staan. Jammer genoeg wel. Doormede van medische redenen. Ik ga natuurlijk wel hier op het forum alles blijven volgen.
                            Jullie horen nog van mij als er nog eerder als deze maanden vorderingen zijn. [/center]

N!CKs

okej, wel jammer:(

maar daar kan jij ook niks aan doen;)

ciaoracer
                              Topic starter

Vorderingen. Heb een elektronisch blokje. Belgisch blokje ga ik niet meer gebruiken. Deze had ik wel zeer mooi aangepast gehad, maar zal dan toch maar gewoon weer vanaf nul beginnen met dat elektronisch blokje. Ik ga nu dadelijk beginnen met de cilinder van dat belgisch blok af te halen en de simonini weer even mooi in de doos te steken.

Zou het misschien wat kunnen zijn om de spoelers in de zuiger te verlengen naar onder bedoel ik dan? En wat zal het prestatie verschil hier van zijn?

KennyVespa
                                Bijdrager

die lak die jij op de velgen hebt, die kleur is mijn hele brom 😛

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 634)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.