- Dit onderwerp bevat 633 reacties, 66 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 4 maanden geleden door TimoO_.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 maart 2007 om 06:48 #271144
Jep jep, dit gaat allemaal nog geplamuurd worden. Maar moet eerst gestraald worden en dan pas kan ik gaan plamuren.
Ik heb een rattestaart gekocht jah, want dat blokje wat ik mee had genomen is al helemaal uitgeveild. Zal dit trouwens de zaterdag weer meenemen. Kan je eens zien of ik het goed gedaan heb
9 maart 2007 om 08:07 #271145ik weet het niet wat ik van dat stuurtje moet denken.
als je de foto’s van het stuur ziet dan past hij er echt mega vet bij.
maar die foto van de zijkant daar lijkt voor mijn gevoel het stuur er kwa verhouding te klein.
maar dit kan ook de foto zijn.
maar tog het heeft wel zo zijn charme zo’n m-stuur ik vind het het tog wel vet.9 maart 2007 om 08:10 #271146Van mij mag die erop blijve zitte , ik vind het wel lijpo !
10 maart 2007 om 10:03 #271161
!Japieoh!_!Ciao!Heey Ciaoracer
Ga je hem eigenlijk zelf spuiten of laten spuiten ?
En wanneer ongeveer?10 maart 2007 om 23:56 #271166vandaag ff op ciaoracers brommertje mogen rijden:D ik moet zeggen dat hij wel lekker rijdt:) aleen op top valt nog veel te winnen, het lijkt alsof hij te lichte rollen heeft maar hij heeft 9,5 gram icm een gele drukveer, dit zou toch eerder veel te veel moeten zijn?
11 maart 2007 om 00:12 #271167Maakt die zoveel toeren dan ?
9.5 gram is best zwaar met gele drukveer en een 70dr zoals in de setup.
Moet je maar eens kijken als je rijd of die wel helemaal varieert voor en achter.
11 maart 2007 om 00:35 #271168hansieb :
Maakt die zoveel toeren dan ?9.5 gram is best zwaar met gele drukveer en een 70dr zoals in de setup.
Moet je maar eens kijken als je rijd of die wel helemaal varieert voor en achter.
dat zal wel meevallen met die gewichten.. ik rijd met naast staande setup en die isredelijk vergelijkbaar in grote lijnen.. die 9,5ers zijn de zwaarste van het setje.. en ik rij met de een na zwaarste.. dat is denk 8,6 ofzo maar 9,5 zal dus ook egt wel niet verkeert draaien:)
ik moet zeggen dat ik je brommer juist wel al mooi vind worden.. zo met die foto’s.. ik heb normaal een schurft aan die leipe ander vorken maar dit is egt wel mooi! denk wel btje door stuur, ronde buis en schermpies bij je wielen die dicht zijn gemaakt:) ik denk zelf alleen dat ciao mix velgen het mooiste zullen staan.. de 5 spaaks zijn net weer een beetje té denk ik 🙂
ga zo door!!
Mike11 maart 2007 om 01:07 #271169die buis is het stevigste van de hele brommer, maarja t rijd he, en best heel aardig ook 😀
Was weer gezellig he :-> je brommert ziet dr al goed uit 🙂 en achja fuck it.. YA GAY! haha
Mijn vader: “ja euhh mick, je mag toch eigenlijk helemaal niet rijden met dat ding?”
Mick(ciaoracer): “ja dat klopt, maar dat intreseert mij helemaal niet”
vet droog whehe. Maarjoa was wel gezellig verder enzo en we zien ons wel weer 🙂11 maart 2007 om 17:04 #271177Ik vind het ook raar ja. Ik heb de zwaarste rollen er in zitten, maar hij trekt echt heeeel snel naar de top toe. Dit vertelde Timo mij gisteren.
Nou ik hoop dat ik nog wat tips kan verwachten met het afstellen, want de top valt mij eigenlijk nog tegen. Zou het ook aan de uitlaat kunnen liggen?
Ik weet nog niet zeker wat ik ga doen. Of ik hem nu zelf ga spuiten of laten spuiten. Vind het een best moeilijke beslissing. Qua geld besteding bedoel ik dan.
De brommer lijkt op de foto’s wel wat minder vind ik zelf. In het echt is hij echt stukken mooier.
Timo: Zou je toevallig de foto’s van gisteren hier willen zetten of pm ze mij anders door. Lijkt mij best leuk om hier op te zetten.
11 maart 2007 om 17:07 #271178De gele drukveer heb je er dus al wel in ?
Snaar is ook goed qua lengte enzo ?
Zou als ik jou was onder het rijden maar eens iemand naast je laten rijde of zelf kijken of die wel goed varieert.
11 maart 2007 om 17:10 #271179Er zit een gele drukveer in.
Snaar heeft de juiste lengte.Hoe kan ik zien dat hij fantsoenlijk varieert? naar wat moet ik dan precies kijken en wanneer moet hij wat doen enzo?
11 maart 2007 om 17:18 #271180Kijken of die wel HOOG voor komt bijna tot 80% van de poelie en achter helemaal in de poelies zit.
Tis een beetje kut als je hard rijd , daarom ook het beste dat iemand naast je checkt of die wel goed varieert , of op je moet op een lange weg rijde waar bijna tot geen / verkeer rijd.
Beste manier is nog steeds met een stopwatch en bijv 250 meter.
– Jij gaat bij 0 meter staan met je ciao
– Je maatje gaat bij 250meter staan met stopwatch
– Zodra je begint te rijde drukt hij de stopwatch in
– Als jij bij het 250 meter punt bent druk hij de stopwatchZo kan je gaan kijke hoe je het snelst rijd en met welke rollen.
11 maart 2007 om 18:00 #271181als ik eerlijk moet zijn, vind ik tot nu toe dit de mooiste brommer van allemaal op het forum, egt mijn smaak dit 😀
ga zo door, kom nog wel eens langs om te kijken
11 maart 2007 om 19:07 #271182KennyVespa :
als ik eerlijk moet zijn, vind ik tot nu toe dit de mooiste brommer van allemaal op het forum, egt mijn smaak dit 😀ga zo door, kom nog wel eens langs om te kijken
😀 Ow dat is wel een heel hoog compliment, maar dankje.:D
Nou je zegt maar eens een keer wanneer je wilt langskomen. Dan zorg ik dat ik die dag niks te doen heb.:D
Het handigste is dan in het weekend of in de komende paasvakantie.Hier zijn trouwens de foto’s van mijn aller eerste uitgeveilde carter. Dit carter gaat normaal gezien onder mijn brommer komen met een 70 cc eurocilindro, hogedruk kop, 13/13 carbu, leo handmade en een vario.
Hopen dat het goed gaat rijden. Twijfel er eigenlijk niet aan dat dit wel gaat trekken met die vario.Zeg maar wat jullie er van vinden hoe het geveild is enzo.

11 maart 2007 om 19:45 #271183en het boorwerk by me he 😛
je moet wat schuurpapier pakken en een beetje erin peuteren zodat het mooi glad word, met een beetje chroompoets doe ik altijd (zal wel van geen auwhoer werken, maarja je krijgt er wel zo’n mooie drap door die ook nog schuurt). word wel mooi glad dus goede flow :).
wel nog effe de spoelpoortjes aanpassen.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.