Vespa-Ciao.NL
:: Ciaoracer’s special Finished!

Home Forums Perso’s Projecten Ciaoracer’s special Finished!

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Niels
    Bijdrager

die 70cc pinasco alu cilindertjes willen ook wel gaan :)op een goed getuned cater denk ik! Mis is dat nog een optie!

pier
      Bijdrager

die pinasco deps is ook pen12 mick! jij hebt toch een pen 10 krukas? of was je dit ff vergeten

Niels
        Bijdrager

pier :
          die pinasco deps is ook pen12 mick! jij hebt toch een pen 10 krukas? of was je dit ff vergeten

Als je toch je blok moet bewerken is het niet zo’n probleem om er even een 2e hands pen 12 krukie in te zetten lijkt mij! Ik ga binnenkort ook mn speedengine met pen 12 krukas en pinasco 80cc opbouwen. Pen 10 is natuurlijk wel handiger maargoed het zijn zulke leuke cilinders bij jayton voor een mooie prijs!

ciaoracer
          Topic starter

Maar gaat dat zo maar een pen 10 vervangen naar een pen 12?

pier: Dit was ik vergeten ja, maar het schoot mij wel even te binnen, maar was er wel aan het denken van mss dan een 2 de hands krukas te kopen ofzo met een pen 12. Dit is allemaal niet onmogelijk denk ik of wel?

ciaoracer
            Topic starter

Hey,

ik heb mij al een hele tijd liggen te irriteren an dat brede stuur van mij. Ik vond dit dus veel te breed en het stond niet eens mooi.

Nu ik vandaag toch in Maastricht was heb ik mij maar eens eventjes een M stuur aan geschaft. Het zit ondertussen ook al op de brommer en heb er foto’s van gemaakt. Ik zal deze straks er even op zetten.

En ik ben binnenkort een 70 cc eurocilindro 12 pen aluminium rijker. Deze ga ik kopen via Pier van het forum hier. Ik vond deze toch interessanter als die 70 cc pinasco.

Ik hoop dat dit al een leuke update is.

Jeroen
              Bijdrager

dat is zeker een leuke aanwinst, ik heb er bij pier al ff op mogen kwijlen 😀
                wel jammer dat hij toch besloten heeft hem te verkopen, maar ik weet zeker
                dat die bij jou ook in goede handen is!:thumb

TimoO_
                Donateur

waar heb je dat M-stuur gehaald? FC Cap (goeie winkel hoor, als ze een handchoke hadden :P). had je dat half doorgesneden vespa-blokje in de etalage gezien?

ciaoracer
                  Topic starter

Jep heb ik van bij cap gehaald. Zag dat daar liggen voor 11.50 euro ik denk oh leuk prijsje kopen die handel. Ik betaal 20 euro + 50 cent voor gemakkelijker terug te betalen geeft die vrouw mij 10 euro terug.:D

Nou dat is dus een stuurtje voor 10.50 euro. haha.

Aan welke kant van de etalage bedoel je Timo? Links of rechts.

jeroen: Ik denk wel dat het in goede handen is. ben ondertussen nu ook bezig met de inlaat verder uit te veilen.

Foto’s komen er zo op van de brommer met het M stuur. En zal dan zo ook maar even foto’s van de inlaat waar ik nu aan bezig ben er op zetten.

ciaoracer
                    Topic starter

Hier zijn dan de foto’s dadelijk de foto’s van de inlaat.
                      Het enigste wat ik wel vind. je kan de brommer beter in het echt zgezien hebben als op die foto’s, want ik vind hem op de foto’s echt lelijk uit zien.

Nou geef jullie commentaar maar.:D

Jeroen
                      Bijdrager

is inderdaad beter dat stuur, dat andere is idd wat breedt als ik dat zo zie op de andere foto’s.
                        en hij ziet er echt wel mooi uit op de foto’s hoor dus maak je geen zorgen8)

TimoO_
                        Donateur

die vrouw van Cap is inderdaad wel relax ja. altijd als je wat te kort komt geeft ze je het gewoon. ze hebben er ook nog best veel spullen voor vespa liggen dus dat is ook wel goed.

dat blokje ligt trouwens aan de rechterkant.

je ciaotje ziet er wel netjes uit! nu ik er zo naar kijk zal ik je brommer fellerblauw maken, met zwarte kappen en je voorvork zo laten, en wat mooie chrome accentjes erop doen! dat zal er wel mooi uitzien denk ik. chrome standaart kopen enz.

volgende keer als je weer in maastricht bent nog een keertje langskomen he! met je ciaotje wel :P.

edit: wat de hell is dat ding op je demper 😛 volgende keer bij fototjes eraf halen, zonde van het carbon!

kjeld
                          Bijdrager

ik ben nog niet helemaal overtuigd. Heb je zo geen last van de punten van het stuur?

ciaoracer
                            Topic starter

TimoO_ :
                              die vrouw van Cap is inderdaad wel relax ja. altijd als je wat te kort komt geeft ze je het gewoon. ze hebben er ook nog best veel spullen voor vespa liggen dus dat is ook wel goed.

dat blokje ligt trouwens aan de rechterkant.

je ciaotje ziet er wel netjes uit! nu ik er zo naar kijk zal ik je brommer fellerblauw maken, met zwarte kappen en je voorvork zo laten, en wat mooie chrome accentjes erop doen! dat zal er wel mooi uitzien denk ik. chrome standaart kopen enz.

volgende keer als je weer in maastricht bent nog een keertje langskomen he! met je ciaotje wel :P.

edit: wat de hell is dat ding op je demper 😛 volgende keer bij fototjes eraf halen, zonde van het carbon!

dat is een beschermer voor de demper zag het net ook.:D

ik kom trouwens deze zaterdag langs.:D Als je het nog niet wist.

ik had wel een blokje gezien ja door midden.

Johnsel
                              Sleutelbeheerder

ej timo, mick komt zaterdag ook weer hoor 😀 :thumb gaat weer gezellig worden hoop k 🙂

TimoO_
                                Donateur

heb je trouwens al een rattenstaart (ratel :P) gekocht? dat blokje dat doormidden lag, was een vespa blokje! best sjiek gedaan vind ik zelf. ga je trouwens je lasnaden enz. ook nog plamuren?

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 634)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.