- Dit onderwerp bevat 633 reacties, 66 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 4 maanden geleden door TimoO_.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 februari 2007 om 16:01 #270927
moet je tjoep ff pm’en deze heeft ook scooter veertjes erin!
24 februari 2007 om 16:35 #270928Heb hem net even een mailtje gestuurd. Ik hoop dat hij vaak hier komt.
Nu heb ik hier dus een setje liggen van malossi waar ik eigenlijk niks mee kan doen spijtig genoeg.
24 februari 2007 om 16:56 #270929Ik heb 2 verschillende koppelingen. En zo 1tje als jij hebt heb ik nog noooit gezien…
’t geluid van je filmpje kan ik helaas niet horen. Is altijd zo helaas.
Hoe zitten de trekveertjes vast in de schoentjes?
24 februari 2007 om 17:59 #270930welke veertjes je wel moet pakken. zat er bij jou set trekveertjes van malossi geen boekje? ik had er een boekje bij waarin stond op welk aantal toeren welke trekveertjes aangrepen. dit was van de delta-clutch dus de koppeling van een scooter. dan moet je vragen wie er zo’n boekje heeft, kijken bij hoeveel toeren je wilt dat je koppeling aangrijpt, en dan kijken welk trekveertje je daarvoor nodig hebt.
24 februari 2007 om 19:37 #270931Nee zat geen boekje bij.
Hoe bedoel je dan welke trekveren van malossi heb jij dan en welke bedoel je dan dat ik zou moeten kopen?
24 februari 2007 om 20:02 #270932ja dat weet ik niet moet je iemand vinden met dat boekje ik weet dat niet uit mn kop.
3 maart 2007 om 22:06 #271007Nou mijn vespa gaat dus metallic blauw worden, maar zit nog met 1 ding.
Welke kleur velgen vinden jullie dan het mooiste hoogglans zwart of wit?
En welke kleur de kappen dan?3 maart 2007 om 23:04 #271008wat voor kleur blauw precies? licht of donker, als het donker is zou ik niet zwart pakken dan is alles zo donker. als het meer licht blauw is zou zwart misschien wel gaan.
anders maak je met de ciao kleurplaat van deze site even een paar tekeningen, dan heb je er een veel beter beeld van.
3 maart 2007 om 23:16 #271009Ik denk zelf dat het wat donkerder blauw metallic gaat worden. te licht vind ik dan niet zo mooi staan met blauw. Ofjah dat denk ik toch.
Als je even op pagina 6 kijkt zie je het blauw dat ik wil.
3 maart 2007 om 23:21 #271010ik zou gewoon feller blauw pakken. echt blauw zoals bij die auto wat je hier had gepost. en dan met witte velgen en kappen dat is wel een wat specialere kleurencombo.
4 maart 2007 om 00:14 #271011ciaoracer :
Ik denk zelf dat het wat donkerder blauw metallic gaat worden. te licht vind ik dan niet zo mooi staan met blauw. Ofjah dat denk ik toch.
Als je even op pagina 6 kijkt zie je het blauw dat ik wil.
ik denk dat zwart bij die tint blauw wel mooi zal staan, denk zelfs mooier als wit…
4 maart 2007 om 10:35 #271012Ik denk dat ik het mss toch zo ga doen gelijk timo zegt. Een donker maar toch fel blauw kleurtje.
En dan de kappen wit en de velgen. Lijkt mij wel leuk staan.Ik ga trouwens mijn begin post dadelijk even aanpassen. Met foto’s van het begin tot het einde en uitleg er bij. Dat gaat zo gebeuren.
4 maart 2007 om 18:58 #271047Ter reactie op je PM: Ik zou het echt niet weten, heb die koppeling nog nooit gezien. Wist niet eens van zijn bestaan af.
Voor 1 van mijn koppelingen moest ik lange, maar toch dunne trekveertjes hebben.
Omega goud scoterveren pasten.
Maar das dus een andere koppeling.4 maart 2007 om 19:11 #271049ciaoracer :
Ik denk dat ik het mss toch zo ga doen gelijk timo zegt. Een donker maar toch fel blauw kleurtje.
En dan de kappen wit en de velgen. Lijkt mij wel leuk staan.Ik ga trouwens mijn begin post dadelijk even aanpassen. Met foto’s van het begin tot het einde en uitleg er bij. Dat gaat zo gebeuren.
Blauw met wit is mischien ook wel mooi maar je ziet er alles op hé , poetsen poetsen poetsen 😉
5 maart 2007 om 11:02 #271068Jep,
Maar vind het wel mooi staan wo wit. Maar het is dan wel veel poetsen ja. Heb ik er dan toch wel over.
Ben nu Ghost aan het helpen met zijn frame. Is ook al goed bezig met de vespa hobby. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.