- Dit onderwerp bevat 633 reacties, 66 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 4 maanden geleden door TimoO_.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 januari 2007 om 09:33 #270416
Zou mij toch iemand anders die hier toch al ervaring in heeft het mij dan even wilt vertellen hoe het precies zit met het laten spuiten of je iets moet afplakken of andere dingen moet doen?
24 januari 2007 om 17:36 #270445Gisteren nog maar even mijn laatste (a) bestelling gedaan voor mijn vespa en dan moet hij nog gespoten worden en dan is hij zo goed als af. Hier de onderdelen die ik besteld heb:
-trekveerset van Malossi
-een voorspatbord van aero in het zwart
-een achterwiellagerplaat
-een tankdop met slot
-een vespa ciao vario zijkapset
-een benzinekraan voor een vespa ciao.
-een rollenset van polini 6.6 -> 9.5 gram.Dit heb ik allemaal bij Jmpb onderdelen besteld. En nu maar hopen dat het snel aankomt.:D
24 januari 2007 om 17:43 #270446Dat gaat zeker lukken met JMPB, zo te zien heb je bijna al je spullen 😉 Dus kun je eindelijk beginnen aan de complete opbouw:D Ben wel zeer benieuwd hoe het eruit gaat zien:) Maar jou projectje al een tijdje volgend gaat dat denk ik wel lukken ;):)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno24 januari 2007 om 17:47 #270447ciaoracer :
Gisteren nog maar even mijn laatste (a) bestelling gedaan voor mijn vespa en dan moet hij nog gespoten worden en dan is hij zo goed als af. Hier de onderdelen die ik besteld heb:
-trekveerset van Malossi
-een tankdop met slot
-een rollenset van polini 6.6 -> 9.5 gram.Dit heb ik allemaal bij Jmpb onderdelen besteld. En nu maar hopen dat het snel aankomt.:D
waar staan die aero spatborden dan?
24 januari 2007 om 17:48 #270448Jep heb zo goed als al mij spulletjes nu. Dus dan moet hij alleen nog gelast worden en mooi afgewerkt worden en dan kan de opbouw beginnen. Ik ben eigenlijk al benieuwd naar wat het eindresultaat gaat worden. Maarja dat kan wachten alles op zijn tijd. Deze brommer gaat voor mij ook nooit verkocht worden.
Maarja dat komt allemaal wel goed denk ik. Het afstellen gaat mss wel wat moeilijker worden, maar dat zie ik tegen de tijd dan wel.24 januari 2007 om 19:18 #270453KennyVespa :
ciaoracer :
Gisteren nog maar even mijn laatste (a) bestelling gedaan voor mijn vespa en dan moet hij nog gespoten worden en dan is hij zo goed als af. Hier de onderdelen die ik besteld heb:
-trekveerset van Malossi
-een tankdop met slot
waar staan die aero spatborden dan?
Ik ben er ook maar heel toevallig achter gekomen, maar ze staan bij puch maxi -> framedelen ofzo iets dacht ik.
24 januari 2007 om 19:21 #27045425 januari 2007 om 19:34 #270494Joehoew:D
Heb juist het goede bericht gekregen van JMPB dat ht geld bij hun is en dat ze het zo snel mogelijk opsturen. Nu hoop ik dat ik het pakketje mss al zaterdag heb, dan kan ik verder werken aan de brom en kan ik hem mss ook eens gaan testen met mijn nieuwe onderdeeltjes.26 januari 2007 om 17:07 #270531Vandaag eens even een buisje laten maken op op school voor tussen de brommer. De buis heeft een diameter van 42mm en een lengte van 60 cm. Deze moet ik dus wel nog op maat gaan maken. Maar de prijs was abnormaal laag.:D Ik heb er 1 euro voor betaald, terwijl je voor een kant en klare ik weet niet hoeveel meer betaald.:lol
28 januari 2007 om 12:32 #270552Hier eens evene een paar foto’s van hoe het gaat worden met de buis ertussen. Ik heb alles al op maar gezaagt enzo, maar hij is dus nog niet vastgelast. Hier de foto’s:

Dit is jammer genoeg een vrij wazige foto, maar wilde hem toch even laten zien.
29 januari 2007 om 16:04 #270556woow man ziet er al erg vet uit
, wordt een mooi ciao! Weet je al in welke kleuren je hem nu gaat spuiten??30 januari 2007 om 16:59 #270562Hey, bedankt!
Ik ga hem denk ik toch metallic blauw laten spuiten met zwarte velgen. Dit weet ik bijna 100% zeker.
Mijn nieuwe onderdelen zijn vandaag ook al bij mijn oma aangekomen en die ga ik waarschijnlijk morgen ophalen en dan hoop ik dat ik morgen effe kan rijden om te testen of hij echt daadwerkelijk goed rijd.:DVerdere commentaar over de vorderingen hoor ik graag!
2 februari 2007 om 12:36 #270597Hier zijn mijn laatste onderdelen dan binnen.
Zijn echt vet. Nu moet ik dat nog laten lassen, maar ga toch proberen om vandaag eens een testritje te doen om eens te zien hoe zo een vario precies rijd.
Foto’s:

Commentaar hoor ik graag.
2 februari 2007 om 12:42 #270598Hey,
Op de foto staat zo’n driehoek met een lager er in om je achterwiel vast te zetten,waar heb je die vandaan?
Ik heb nl .mijn vario gemonteerd,en de as waar je tandwiel op zit is smaller dan bij een normale achterklok,mijn wiel wiebelt nu dus omdat er speling op zit.
Heb je die bij JMPB gehaald?
En weet je de juiste naam van het ding?Bedankt!
2 februari 2007 om 12:45 #270599Hey,
ja heb die van bij JMPB!
Ik zal even kijken dan edit ik dit bericht zowel even.
*Edit* Je kijkt op JMPB klikt dan op citta dan Mechanisch en dan cardandelen-> Daar staat hij bij. De naam is Achterwiellagerplaat.

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.