- Dit onderwerp bevat 633 reacties, 66 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 4 maanden geleden door TimoO_.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 januari 2007 om 14:32 #270390
ik vind het wel een mooie kleure komdo deze laatste bmw.. maar ik zou als ik jou was ff je ciao in photoshop of zelfss paint pleure en dan es lomp gaan kleuren.. dan krigj je egt de beste indruk
als je voor een ëchte bmw kleur gaat zou ik nog altijd de Apline wit nemen..
omdat ik wit ook egt super mooi vind
succes ermee
Mike22 januari 2007 om 15:04 #270392Nick_orginelli :
er zijn wel veel mensen met een thema bezig:lol, jaguarciao (colin), rode porsche(jorik), en nu een Bmw(ciao-racer) mooi
ik kan niet echt zeggen dat dit een thema is, alleen de kleur word gebruikt.
Of is hier ook sprake van bestickering?22 januari 2007 om 15:15 #270393ciaoracer :
waarschijnlijk wel. Of zou dit niet mooi worden dan:?Verdere commentaar over het project hoor ik graag.
K Hou wel van die kleur.. Kijk ma in mijn gallary hebj voorbeeld van hoe de kleur uitziet. Mijn kleur lijkt er vet veel op!
Maar hoezo M6 project? Wat gaje er nogmeer me doen dan wat met M6 te maken heeft?:P
22 januari 2007 om 15:21 #270395Ik zou een M3 project doen! Of een 3.0 CSl! Tenminste modellen met historie!
22 januari 2007 om 17:05 #270399Ik weet nog niet zeker of ik stickers ga gebruiken. Als ik ze zou gebruiken weet ik nog niet direct op welke plaats ik ze precies zou plakken. Kent er mss wel toevallig iemand waar ik die stickers kan vandaan halen via het internet?
De velgen denk ik wel dat ik deze ga zwart maken. Ik vind dit denk ik toch mooier staan dan het grijs. Grijs lijkt mij zo origineel.
Als ik dus het thema BMW M6 zou maken. Wat hoort hier dan precies qua uiterlijk te zijn?
22 januari 2007 om 17:19 #270400
22 januari 2007 om 17:21 #270401Nee aan zo iets vind ik dus echt niks. De kleurcombo gaat ook totaal niet mooi zijn op een vespa veronderstel ik.
Iemand een idee waar ik dan mss de BMW stickers zou plakken en zou ik dan ook het M6 teken erbij doen?
22 januari 2007 om 17:53 #270405Mike :
ik vind het wel een mooie kleure kombo deze laatste bmw..hehe who’s tha man :lol was mijn idee antreciet met geel 😛
ciaoracer :
Als ik dus het thema BMW M6 zou maken. Wat hoort hier dan precies qua uiterlijk te zijn?ten eerste zou ik proberen iets met de grills te doen. de voorgrill (is best moeilijk) en de grill aan de zij-kant (op je kappen proberen na te maken of iets dergelijks.
en BMW stickers moeten er zeker op. ook proberen een sticker of iets dergelijks te krijgen met M6. of ik zie wel vaker van zo’n stomme bmwtjes die menen dat ze ‘///M’ zijn en doen ze zo’n chromen ///M achterop hun bumper of hun grill plakken. als je daaraan zou kunnen komen 😕22 januari 2007 om 19:16 #270408Ik weet niet of het bij bmw ook zo is maar bij audi is dit vaak een pakket bij audi heb je de s line dit kan een egte s line zijn of een s line pakket dit houd dan in dat je die dingen krijgt van s line en dan s line matten iets in de deuren volgens mij enz. Ik weet zeker dat audi dit heeft maar weet niet of bmw dit ook heeft
22 januari 2007 om 19:24 #270409Hey robbert,
Ik snap niet zo precies wat jij bedoeld heb je mss even een fotootje vanwat je bedoeld?
Ik had nog even een vraag. Als je je velgen laat zandstralen hoe moet je dat dan doen met het binnenwerk van de velg? Dus als je je volledige naaf er uit haalt en je laat hem zo stralen dan beschadig je toch het binnenste.:? Of kan dit geen kwaad.
En ook als je het laat spuiten zit je toch ook met het zelfde probleem of is dit niet zo?22 januari 2007 om 19:28 #270411Als alles eruit is kan het denk ik geen kwaad correct me if i am wrong
Ik bedoel gewoon het is een setje en dan krijg je bv de matten van s line en de stikkertjes voor achterop etc.
22 januari 2007 om 19:34 #270412en als de verf aan de binnenkant komt te zitten kan je rem toch niet meer fatsoenlijk werken. Ik bedoel dus op het gedeelte waar de rem rond draait.
22 januari 2007 om 19:36 #270413bij verven kan je het tg altijd afplakken?
22 januari 2007 om 19:43 #270414Jah maar denk je nu echt dat ik dat ga verven.=):D
Nene poedercoaten of prof spuiten.
Dus ik weet eigenlijk nog niet precies of jezelf dan nog iets moet afplakken voor dat zij het gaan spuiten of dat zij alles voor je doen?22 januari 2007 om 20:54 #270415verven spuiten allemaal hetzelfde dat bedoelde ik kan je het tg nog steeds afplakken:P
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.