Vespa-Ciao.NL
:: Ciaoracer’s Opknap vespas

Home Forums Perso’s Projecten Ciaoracer’s Opknap vespas

6 berichten aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ciaoracer
    Topic starter

Vandaag een nieuw origineel zuigertje op het kickblok gemonteers en een nice origineel cilindertje er op gezet. Nu moet ik een dezer dagen gaan kijken dat ik mijn ciao mix frame ga aanpassen voor het kick blok. EN dan erna de ketting inkorten. Ik denk dat ik dit ga laten doen bij een fietsenmaker.

Hopelijk krijg ik het kickblok snel onder de ciao mix en wil die ook direct aan het lopen gaan.

Heb vandaag ook nog simonini cilinder gemonteerd op mijn carters. Morgen ga ik hier een cilinderkop op monteren. Ik denk wel dat ik de cilinderkop een klein beetje ga afvlakken. Maar dat bekijk ik me morgen.

Aan de bravo gaat komende week ook nog een beetje aan gewerkt worden. En ik moet kijken dat hier mss ook al een motortje onder gaat komen.

ciaoracer
      Topic starter

Zo kickblokje is gemonteerd. Ofjah alleen het blokje. Het hele kickgebeuren zit er nog niet op.:D Dat zal wel een dezer dagen gebeuren. Het boeltje is nu al 13 km ingereden.:D Haha. Grotendeels 25 km per uur liggen rijden en dan af en toe klein beetje door getrokken naar 35-40. Rijd allemaal aardig zonder bijgeluiden momenteel. Heb er wel expres een nog wat te grote sproeier inzitten. Want hij stotterd namelijk nog wel een beetje. Maar dit is voor het inrijden goed genoeg.

Het kickgebeuren moet ik nog even naar kijken wanneer ik dat ga doen. Want dan moet ik nog beetje van mijn frame enzo gaan afslijpen en daar heb ik nu nog even geen zin in. 😀 Dat komt misschien komend weekend ofzo wel.:D

Zo dat is het zo een beetje voor vandaag.

Owjah ik heb deze ook nog even gemonteerd vandaag haha.:D In plaats van een stomme Spa blauw dop die er eerst in de plaats zat.

ciaoracer
        Topic starter

Zo is de Bravo nu ondertussen, en zo wil ik hem nu ook gaan proberen te verkopen als snor brommertje.
          Er zit een elektronisch blokje onder met een hele nieuwe zuiger in.
          Blokje rijd lekker en soepel en maakt geen bijgeluiden. Nu eens kijken wat ik hier voor kan gaan vangen.:D Is compleet met papieren en is leuk voor de beginnende brommer rijder.:thumb

Bartjee
          Donateur

Das inderdaad best een leuk brommertje geworden! Hoe hard loopt ie eigenlijk?

ciaoracer
            Topic starter

Ik heb er een snor brommertje van gemaakt. Dus normaal gezien zal hij maximum de 35 rijden. Er zit een nieuwe zuiger in en zodra ik over de 30 kom begint hij best veel toeren te maken, door de snornaaf in het achterwiel.

ciaoracer
              Topic starter

Zo een koper is vandaag mijn Piaggio Bravo komen ophalen.:D Deze is dus verkocht.
                Heb nog even met hem gepraat en hij zei dat hij toevallig ook op het forum zat en noemt Malibu.:D
                Hopelijk beleefd hij er veel plezier aan. 😀

Nu blijft alleen nog maar de Vespa ciao mix over. De andere van mijn broertje ga ik waarschijnlijk naar de sloop brengen, motorblokje hiervan is ook al verkocht enzo dus frame heb ik niks meer aan.

6 berichten aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.