Vespa-Ciao.NL
:: Ciaoracer’s Opknap vespas

Home Forums Perso’s Projecten Ciaoracer’s Opknap vespas

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

N!CKs

ziet er goed uit. mooie kleur rood:thumb

ciaoracer
      Topic starter

Update zie post 1 Nieuwe foto’s

Hoor het commentaar graag. Op deze brommer komen GEEN kappen te zitten. En de uitlaat gaat mss wel veranderd worden naar een leo krul en deze komt onder mijn racer.

TJOEP
        Donateur

Wat voor vork is dat eigenlijk?

N!CKs

ziet er goed uit ciao:thumbracer
            mooi crossertje

ciaoracer
            Topic starter

TJOEP :
              Wat voor vork is dat eigenlijk?

Dat is de vork van een tomos A35. Leuke voorvork om te rijden. Rijd stukken fijner als de originele.

ArvidW
              Donateur

Haha, ik denk bij een Cross Ciao aan een lekker afgeragt Ciao’tje met flinke (brakke) setup, maar jij hebt een heel ander idee van een Cross Ciao :lol

Heel erg mooi zeg, voorvork staat mooi ! (mooier dan EBR vind ik) stuurtje is perfect 😀 Areo spadbord vind ik meestal afschuwenlijk maar hier staat hij ook goed op.

Ik mis alleen één ding aan de ciao, verstevegingsbalk:con

Voor de rest echt super! 4spaaks staan trouwens ook netjes.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                Home made engine dyno

ciaoracer
                Topic starter

Jah ik weet het jah die verstevigingsbalk hoord er eigenlijk nog op, maar kan zelf niet goed lassen dus wil mij daar niet echt aan gaan begeven, maar zal er warschijnlijk mss wel op gaan komen. hoop ik zelf toch. Die voorvork die trouwens Dat is die wat in mijn ciaoracer steekt normaal gezien.:D Maar ben nu toch aan die bezig met schuren enzo dus dan dacht ik steek hem dan maar in de crosser. Dan ziet die er stukken leuker uit.:lol Maar gelijk altijd vind ik nog dat hij in het echt mooier uit wiet als op de foto`s. Waarschijnlijk op de meeting in Limburg gaat deze ciao ook aanwezig zijn. Hoop ik toch.

Hij heeft nu momenteel ook een snorklok er in zitten en dat trekt heftig. Ik leer wheelyen op deze brommer.:lol Binnenkort toch maar eens testen met een bromklokje om te zien hoe hard die wal halen. Maar een crosser dient niet om hard te rijden, Maar om lekker hard te trekken vind ik.

ciaoracer
                  Topic starter

:DDit brommertje is ondertussen niet echt af, maarjah. Steekt nu een citypower onder, 50 cc, getuned carter inlaat uitgeboord enzo. Eigenlijk het carter is aangepast op een 70 cc dr evo, maar heb er een 50 cc onder gestoken:D Met een snorklok en poulie 80. En hij rijd een 45 schat ik en trekt ook nog redelijk.:D Ik heb ondertussen 2 tomos a35 voorvorken. HAd er eentje van een vriend van mij gekocht voor 8 euro.:D Deze is zwart metallic gespoten en steekt nu op deze brommer.;)

Achter steekt een 4 spaaks velg en vanvoor een gewone spaakvelg.:D

Maarjah zal zo snel mogelijk eens foto’s posten;)Best een leuk dingetje om gewoon wat rond mee te hobbelen.

Roger102
                    Bijdrager

Heey crossciao’s Rulez zeker,
                      Kheb er ook een nu nog met een 50cc setupje maar dat word een bewrkt carter met dr 70 erop en snorklok zal wel lekker trekken hoop ik Ohwja en met de leo handmade natuurlijk,
                      Succes verder :thumb

ciaoracer
                      Topic starter

Ok dit topic gaat gebruikt worden voor de andere vespa’s die ik nog in bezit heb. De verdere updates gaan hier ook komen van hoe 1 van de brommertjes vordert. Dit topic gaat waarschijnlijk aardig wat keren geupdated worden.

In het eerste bericht kan je alles volgen vanaf begin af aan tot het eind resultaat.;)

Dit is de Bravo die ik van Diac voor een 10 euro heb gekocht en ik ga opknappen voor verkoop.
                        Zoals je kunt zien zit er hier en daar aardig wat roest op.

diac
                        Bijdrager

correctie, hij heeft alleen het frame gekocht:lol
                          we moeten echt eens binnenkort afspreken en wat gaan kutten met de vespa’s.

sombrero
                          Bijdrager

diac jij woont ook in de buurt van mij en ik had al eens met ciaoracer afgesproken om eens langs te gaan of zo dus kunnen we misschien een keer samen gaan 😀 ik moet alleen nog men certificaat halen 19-2

diac
                            Bijdrager

ja is goed man, tegen die tijd zal ciaoracer toch wel al redelijk klaar zijn en hopelijk loopt mijn vespa dan nog, haha xD
                              we zien wel, misschien kunnen we ook gewoon eerder gaan, ga jij gewoon zonder certi 😛

:bier

sombrero
                              Bijdrager

diac :
                                ja is goed man, tegen die tijd zal ciaoracer toch wel al redelijk klaar zijn en hopelijk loopt mijn vespa dan nog, haha xD
                                we zien wel, misschien kunnen we ook gewoon eerder gaan, ga jij gewoon zonder certi 😛

:bier

whaha maar 19 februarie is het al snel eah omdat de carnaval toch snel omgaat
                                en mijn ciao zal rond die tijd dan ook wel afzijn

ciaoracer
                                Topic starter

Hey Jongens.:D

Ik heb inderdaad alleen maar het frame gekocht.:D

Kick blokje heb ik appart en die gaat onder de ciao mix komen. Hier komen zo snel mogelijk fotos van in dit topic.

Zeker vet idee om eens langs te komen.:thumb Kunnen we wat kletsen over de ciaos en misschien wel fijn om beetje te gaan toeren ofzo. We zouden dan bv naar Kanne toe kunnen gaan. En daar op een terrasje ene zuipen.:bier Maar dat zien we tegen die tijd dan wel weer.;)

Maar de vorderingen komen zo snel mogelijk in het eerste bericht net zoals de fotos.;)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.