Vespa-Ciao.NL
:: Ciaohorst Perso

Home Forums Perso’s Projecten Ciaohorst Perso

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 146)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

mxmonster
    Bijdrager

doe is wat ruigs aan dat ding 😛 variosetje eronder man in plaats van groene trekveertjes ;):P

ciaohorst
      Topic starter

Hey

Ik kan bij iemand voor een prikkie een setje 5-spaaks velgen kopen, maar nu wil ik weten of deze ook onder een mix passen?
        Lijkt me wel chill..

Mvg,Erik!

Daan777
        Moderator

Passen zeker onder een mix.

.-{2F4OV}-.

Geen probleem idd;)

street-ciao-horst
            Bijdrager

mafkees.

nog veilig thuis gekomen met de 13/13 eronder.

binnen kort kom ik wel is mee beunen aan dat 125 cc project van jullie:P

grussen

ArvidW
              Donateur

Komt dat blok van een circelmaaier af ? (lijkt het wel op)

Dan is het eigenlijk niet de bedoeling dat je hem zo monteert met de as horizontaal ipv verticaal zoals hij dan origineel zit. Het zou best kunnen zijn dat je olie niet meer goed rondgeslingerd wordt, en je weet wel wat er dan gebeurd…. 🙁

Carburateurtje zal in deze stand ook niet graag mee willen werken, vlotterbakje hangt bijna ondersteboven 😛

Mischien kun je een haakste vertanding vinden en hem alsnog met de as verticaal monteren, leuke van die vertanding is dat hij gelijk de draairichting omkeert (en dat had je toch nodig?)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                Home made engine dyno

Roger102
                Bijdrager

@ ciao horst: Hoe doe je dat eigenlijk met de draairichting van het blok? Want een Gewoon ciao blok draaid achteruit en door de achterklok word het omgedraaid naar een vooruitdraaiend wiel. Maar ik weet niet naar welke kant de grasmaaier blok draaid ? 😕

ciaohorst
                  Topic starter

@ ArvidW: We willen nog een verloopstukje voor de carb gaan maken.. Want dat hij op deze manier verkeerd staat wisten we al:p
                    Maja.. Ik hoop dat het met de dubbele poulie aandrijving via de trapas wel goed gaat draaien.. :p

Heb gisteren trouwens op mn ciao een 13/13 gezet, maar hij trekt nu een stuk sneller op alleen op top loopt hij een stuk harder dus weet nog niet of k hem houd of niet.. Denk dat ik m weer verder verkoop… :p

.-{2F4OV}-.

ciaohorst :
                      hij trekt nu een stuk sneller op alleen op top loopt hij een stuk harder

Das tog allebei voordelig:?

ciaohorst
                      Topic starter

Uhh.. Bedoel dat hij nu super bagger optrekt alleen op top ietsjes harder loopt.. :pest

.-{2F4OV}-.

Heb je sproeiers wel aangepast bij het omzetten van carb?

Hij zuigt nu meer lucht aan dus grotere sproeier kan geen kwaad. Std luchtfilter geeft genoeg lucht dus malossi filter hoeft niet perse, omdat je 50 ori rijdt;)

ciaohorst
                          Topic starter

Okej,, Jah er zit nu een 58 in, die ik er ook met mijn 12-10 inhad..
                            Dus ik dacht dat het wel beter zou gaan lopen maar dat viel best wel tegen..
                            En Std. filtertje zal ik ook eens proberen,
                            Maar wat voor sproeiertje raad jij aan dan??

.-{2F4OV}-.

Sproeier 58 in n 12-10 carb met 50cc kan al nooit kloppen… normaal zit daar sproeier 48 in ofzo…

Ik zou sproeier 52 ofzo proberen met 13mm carb. Maar miss trek je valse lucht ofzo.. kan ik vanaf hier ook nie zien. Dan kan het zijn dat ie met grotere sproeiers beter loopt.

ciaohorst
                              Topic starter

Update!!

Ben tog maar weer wat verder aan mn ciao gaan kloten :p
                                Heb er nu een bmx stuur met clamp opgemaakt!! 😀
                                En dat rijd chill!! :p

Vanavond komt er een compleet getuned CP carter onder, met mijn pas aangeschafte Polini 42 Alu!! =)
                                En n 13/13… :thumb

Gr,Erik! 8)

ciaohorst
                                Topic starter

Nee dat andere BMX stuur :p

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 146)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.