Vespa-Ciao.NL
:: Ciaohorst Perso

Home Forums Perso’s Projecten Ciaohorst Perso

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 146)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ArvidW
    Donateur

Zodat je eroverheen kan kotsen ?:kots

Jammer van je Ciao’tje, maar wel begrijpelijk dat je schakel wilt gaan rijden;) Waarom koop je geen racer model ala RS50, NSR, Rieu R2, TZT enz enz ?:)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
      Home made engine dyno

ciaohorst
      Topic starter

@ mxmonster: Haha :p

@ ArvidW: Ben helemaal gek van Supermotards, al n tijdje dus dat word t zeker :p
        Twijfel alleen nog tusse Rieju SMX of Derbi Senda.. 😀

Laterzz!

Daan777
        Moderator

Ik vind het altijd jammer om members over te zien overstappen, weg van hun vespa.
          Veel plezier ermee!
          En ik zou voor die Rieju gaan, derbi senda heeft iedereen en dat vind ik vreselijk. (dat iedereen hem heeft, hij is wel vet)

angel
          Bijdrager

als je pech hebt krijg je spijt zoals ik :(:lol Ik had men ciao laten staan voor een scooters, daarna mini 4 takt maar tenslotte toch weer een vespa gekocht maar ja uw keus…:D

ciaohorst
            Topic starter

Ik wilde in principe ook mn ciao houden, maar schakele lijkt me leuker en het snelle optrekken lijkt me ook zeker vet!
              Maaja.. het word waarschijnlijk de rieju SMX !!

Daan777
              Moderator

scooter trekt over het algemeen sneller dan een schakel

Bartusman
                Bijdrager

Daan777 :
                  scooter trekt over het algemeen sneller dan een schakel

Ja maar dat zijn toch geen brommers Daan, dat weet je zelf donders goed.:!

>>kruin-ritsjerd<<

gewoon vespa blijven rijden, heet kost een stuk minder en het is leuker rijden:D

ArvidW
                    Donateur

Allebei nemen, perfecte combi:D (dan wel een Snor ciao’tje nemen, heerlijk voor de kleine stukjes, schakel voor de langere afstanden)

Home made engine dyno

angel
                      Bijdrager

oftewel neem je de slijpschijf en het lassapparaat bij de hand en maakt er een mina ciao van ^^ minarelli horizontaal scooterblok eraan lassen..Is al gedaan en hard optrekken doet het zeker ^^ :D8)=)

niceVespa
                        Bijdrager

@angel en wat dacht je van de nieuwe regeling Keuren? dan kan je hem nu alvast afschrijven

GTZ NV;)

leon ciao
                          Bijdrager

dan zou een motor hispania ryz of furia kopen 😉
                            heb ik ook lang over getwijfeld, en heb toen een Aprillia RS gekocht omdat ik een ‘buikschuiver’ toch vetter vond. Ik zeg je krijgt er geen spijt van je vespa weg te doen voor een schakel 😀
                            Het rij plezier wordt met een schakel nóg hoger.
                            Maarja goed aan de andere kant is vespa rijden gewoon lekker makkelijk, het rijd gewoon zeer chil en hij is net zo handsaam als je fiets! Als ik me moet draaien midden op de weg kan ik niet ff de achterkant optillen en de andere kant opzetten.
                            Wat je dus het beste kunt : verkoop je mix [450 is echt heel heel veel, vind ik] en koop je een mooie schakelbrommer en een ciao’tje met wat werk aan voor een 125-150 waar je nog lekker wat aan kunt sleutelen en af en toe een rondje mee kunt knallen 😀

ArvidW
                            Donateur

leon ciao :
                              Ik zeg je krijgt er geen spijt van je vespa weg te doen voor een schakel 😀

Ben ik het niet met je eens, in de stad is de fun factor vele malen hoger op een Snor Ciao’tje / Citta dan op een schakelbrommer waar je netzoals alle auto’s in de file staat.

Ook kan een schakel de sleutelbaarheid van een simpel vespa’tje niet benaderen, als je een schakel opvoert monteer je een nieuwe cilinder, ander membraam en spruitstuk. Voer je een vespa op dan vijl je zelf de inlaat uit, frees je zelf de krukas, trek je zelf de spoelkanalen door, monteer je zelf een vario. Je stopt er veel meer van jezelf in:)

Nu ik een 924 heb gekocht moet een van mijn brommer weg, en het wordt mijn betrouwbare, snelle, zuinige, confortabele Honda NSR schakelbrommer. De Citta mag blijven :lol

Home made engine dyno

ciaohorst
                              Topic starter

Foto’s !!!

Meningen!! :p

Hij wordt trouwens definitief verkocht…

sjaak trekhaak

ik vind die stang echt lelijk.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 146)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.