Vespa-Ciao.NL
:: ciao wilt niet harder

Home Forums Techniek Opvoeren ciao wilt niet harder

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

maxo2002
    Topic starter

Goedenavond,

Ik heb onlangs op mijn vespa ciao mix snor het volgende gemonteerd..

80mm poelie
      citypower uitlaat
      44 sproeier
      brom luchtfilter (hoewel ik er niet zeker van ben of dit daadwerkelijk een brom is, zie geen verschil ofzo)

rest van de setup is naar mijn weten standaard

hij liep van tevoren 30, na alles te hebben gemonteerd is er totaal geen winst aan snelheid…
      mis ik iets ofzo? is er iets van begrenzing dat er uit moet waar ik niet van op de hoogte ben?

cittadriver
      Donateur

Hallo maxo, wat wil je precies weten en wat is je doel. In je vorige topic gaf je aan 45-50 te willen gaan. Daar heb ik je een optie gegeven wat je zou kunnen doen. Wat ik uit je setup opmaak is dat je een 12/7 carburateur hebt een brom filter zal je met die 7 mm inlaat geen winst geven. Mogelijk is een 44 sproeier zelfs wat aan de grote kant. Is je bougie mooi bruin? Mogelijk haal je hier nog wat winst uit als eenmaal goed afgesteld. Al zal je 45/50 niet gaan halen. Ik denk dat je maximaal een 35/37 zult gaan.

Op de vraag wat de betreft je begrenzing, het is de carburateur en mogelijk het inlaat traject van je carter als het een oud type snor carter is.

Succes.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.