Vespa-Ciao.NL
:: Ciao wil niet gaan starten

Home Forums Techniek Problemen oplossen Ciao wil niet gaan starten

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

JanBravoCiao
    Topic starter

Hoi Hoi!

Ik heb een 2dehands ciao gekocht, die zou 2 jaar gereden hebben en lange tijd stil gestaan hebben.

De carb heb ik volledig en grondig uitgekuist. Nieuwe bougie erop. En nu wil hij wel even ontbranden voor 5 toeren ofzo, dan stopt ie weer. Als ik dan eventjes wacht, dan is het weer hetzelfde. Wanneer ik te snel na elkaar probeer dan doet hij gewoon niets…

Goed onderhouden geweest, volledig standaard. Ik heb er ook niet aan geknoeid, buiten de carb eraf gehaald en een nieuwe bougie gestoken.

benzine loopt ook mooi door naar en in de carb.

Alvast bedankt!

beunhaaz
      Bijdrager

i quess sproeier ook schoon gemaakt?
        Zoniet doen, en je cps afstellen als je die hebt. spie controleren,bougie kabel controlere, en eventueel een filtertje tussen je slang van tank na carb (ivm met stil te hebben gestaan zou die kunnen zijn gaan roesten.)

JanBravoCiao
        Topic starter

Sproeier zo goed mogelijk schoon gemaakt.

Bougie vonkt, kabel ziet er zeer intact uit. Ik heb zo’n klein vermoeden dat het mss dat pin-stukje is met die 2 gaatjes in de carb. Zal ik ook nog es grondig uitblazen. Benzinefilter komt er zeker en vast nog tussen.

Let’s hope it’ll start rolling 🙂

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.