Vespa-Ciao.NL
:: Ciao voor 25 euro

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Ciao voor 25 euro

5 berichten aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

martie
    Topic starter

Ik heb even een vraag.

Als de brommer een dag niet gelopen heeft loopt die niet goed.
      Als ik de brommer start loopt ie gewoon maar als ik dan gas geef valt die uit.
      Als dat 3 keer is gebeurt begint die heel langzaam te lopen en an na een tijdje loopt die gewoon goed.
      Wat zou dit kunnen zijn?

Bo3T
      Bijdrager

moet je eens tijdje op choke laten draaien(5-10 seconden) en dan gewoon wegrijden kijken of het werkt

dus net niet zoveel gas geven dat de choke los schiet

GoldDigger
        Bijdrager

Heb je er nog iets aan gedaan? En loopt ie nu wel goed als je hem een dag niet berijd?

martie
          Topic starter

@ golddigger
            Ik heb nu alles eronderuit gehaal en ga het frame schuren en dan spuiten, weet nog niet welke kleur.
            Het blokje ga ik ook eens goed schoonmaken en dan alles weer in elkaar zetten.

Maar ik wil hem graag niet weer orgineel in elkaar zetten.
            Wil hem rond de 50-55 laten lopen en lkkr hard optrekken
            Heeft iemand tips wat ik zou kunnen kopen voor tuning onderdelen?
            het liefste niet veilen enzo want daar durf ik niet aan te beginnen.

ArvidW
            Donateur

Is het een brom of snor?

Als je je blokje uit elkaar gaat halen vijl dan de inlaat een beetje uit (niet te groot, een sleufje van 1.5cm lang is wel genoeg hoor :))

Je hoeft dus alleen dat inlaatvlakje groter te vijlen, iets opboren lijkt mij overbodig. Koop dan een 12.10 carburateur + een polini power filter (geen malossi, die laten te veel troep door)

Een ander uitlaatje erop, denk aan proma circuit, leo krul, leo handmade, cittypower

Heel mischien 1 maat kleinere pully en dan haal je de 50-55 zeker

Owja, kijk vooral eens naar de staat van je cilidner en vind uit of zuiger / zuigerveertjes aan vervanging toe zijn 🙂

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno
            5 berichten aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.