Vespa-Ciao.NL
:: Ciao van Maxicaan!

Home Forums Perso’s Projecten Ciao van Maxicaan!

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

IvanSaab
    Bijdrager

zevenenergie :
      Ik vind de brommer er gaaf uitzien, ook de foto is mooi zo in het donker genomen, het blauw knalt er uit.
      de proma vind ik er mooi ondergeknalt
      Een nieuw model koplamp er op knallen is geen gek idee 😉

Sjonge wat een geknal 😀

Maxicaan
      Topic starter

Zo, vandaag de eerste nieuwe velg gespoten. Andere velg ga ik dit weekend schuren.

Ben zelf heel tevreden met het eindresultaat! 😀 Komt ook nog een mat zwarte tussenstang tussen. Matcht mooi met de kappen en de velgen!

De stang moet dus nog gespoten worden. :thumb
        Zoals je ziet zit er nu ook een Polini Top One onder, omdat deze iets minder geluid maakt dan de proma. Moet wel nog helemaal gestraald worden. Verder komen er nog Chrome spatborden op, en wordt de vork nog paars gespoten. We zitten nu op de Coater te wachten tot ie gestraald is, dan kunnen we aan de slag er mee. (Als iemand trouwens nog Chrome spatborden heeft liggen, stuur dan een PM :D).

Maxicaan
        Topic starter

Nadat de ciao heel de zomer heeft stil gestaan zonder een voorwiel, heb ik er de laatste weken veel aan gedaan.
          Hier zie je de nieuwe voorvork:

Mooi gekloot, die armpjes in de vork zetten :lol

Hier zie je dat het nieuwe voorwiel er in zit:

En hier is hij helemaal klaar:

Ben zelf heel erg tevreden met het eindresultaat. Ik vind de spatbordjes heel mooi op die kleur paars, en de zwarte velgen ook! Voorlopig ben ik even klaar met sleutelen. Ga er nu nog lekker mee rijden en nog even genieten van de nazomer 😀

Hier nog even een fotootje:

zevenenergie
          Donateur

Ik vond die witte wielen ook mooi, maar dit is beter. Hij gaat er steeds moderner uit zien 😉

TiPa076
            Bijdrager

:thumb Nice :thumb

Het leven is als een neus, haal eruit wat erin zit
              Link naar Mijn collectie / Projecten.
            5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.